26/05/2013

Melayu Pembangkang Akui Sanggup Sesat Demi PR! #Sesat



Ini semua berlaku malam tadi masa himpunan bodoh mereka di Amcorp Mall. Di kalangan mereka yang hadir ada melayu yag mengaku diri mereka Islam. Ada yang bertudung labuh bagai namun mereka bersama-sama join buat Candle Loght Vigil.

Tapi tahukah anda apa hukum buat macam itu sebagai seorang muslim? 
 

Anda sanggup untuk jadi sesat?

K7L : Tak guna belajar agama kalau dah tahu salah tetap buat..

3 ulasan:

  1. Sanggup sesat demi pembangkang? Sekiranya mereka memang sudah mengundi parti-parti politik yg ternyata memberi restu utk kalimah Allah disyirikkan. Kita no komen la kerana mereka sendiri yg zalim kpd diri mereka sendiri. Tak hairanlah kalau mereka sanggup utk menjadi sesat begitu.

    ReplyDelete
  2. Nick ajis x larat nk bangun klu tak dia pun sama nyala lilin... Klu dia. X setuju lama da dia nasihat ank buah pas yg bangang2 tu...

    ReplyDelete
  3. Cerita tutup lampu kat PJ malam tadi adalah kerana penganjur tak nak bagi orang nampak banyak bahagian padang yg kosong kat belakang, jadi padam lampu bergelap, dan buat candle vigil ..untuk pencacai pembangkang, sapa suruh sokong orang gila..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk