09/05/2013

Ketika Anwar Menghasut Rakyat Di Kelana Jaya - Sekumpulan Lagi Sedang Berbincang Untuk Ummah?



Ini yang mereka kata seluruh rakyat Malaysia? Pengundi berdaftar adalah 13.2 juta rakyat Malaysia. Ini tak sampai satu peratus pun. Siap desak PBB ataupun campurtangan negara luar untuk selesaikan hal pilihanraya?

Nampak tak apa sebenarnya yang sedang ditunjukkan oleh Anwar Ibrahim. Apa yang Keris nampak sekarang adalah dia membuktikan jika dia menjadi Perdana Menteri, segala keputusan akan membabitkan tangan-tangan ghaib negara luar.

Kemonnnnnn la Nuar.. Kemon.. Tak habis-habis nak desak negara luar campurtangan kenapa ya? Rakyat Malaysia yang mengundi Pakatan haritu sedar tak benda ni sedang berlaku? Betapa tidak kompeten Anwar ini sehinggakan kerapkali dia mendapatkan nasihat daripada negara luar berbanding Najib yang menjadi penasihat kepada pendamaian Bangsamoro?

Dan dalam masa yang sama, Anwar Ibrahim yang mengaku Islam dan Melayu sedang terpekik terlolong menghasut rakyat demi memenuhi nafsu kuasa dan ketidakwarasannya yang mahu menjadi Perdana Menteri, manakala sekumpulan bangsa Melayu dan Islam sedang duduk berbincang memikirkan hal perpaduan ummah dei kestabilan, keamanan dan kemajuan di Malaysia.


Mereka tidak terpekik terlolong mahu hancurkan keamanan dan mahu buat huru hara sehingga jalan jam teruk tadi. Mereka tidak menyusahkan anak-anak kecil dan orang tua berhimpit-himpit mendengar hasutan bebal dari seorang yang lagak seorang pemimpin namun berhati syaitan.

Mereka bincangkan perpaduan ummah. Mereka sedar akan usaha tangan-tangan yang mahukan keamanan terurai di Malaysia. Mereka tegas untuk bersatu padu demi anak bangsa serta agama.

Boleh faham menagap perlu tolak Anwar dan pembangkang?

K7L : Saudara Armand, Ustaz Nasha, Dato Nadzim dan ramai lagi sudah duduk berbincang..tidak terpekik terlolong..

6 ulasan:

  1. Nampak kaum cina tak?

    ReplyDelete
  2. sangat benci dengan anwar dan pengikut fanatiknya. kenapa la kau dilahirkan ke dunia... tak sia2 Tun pecat kau dulu. masalah moral, masalah khianat negara, perbodohkan ulamak PAS.. patut la kau digelar dajjal mata lebam sebelah terlepas sangkar

    ReplyDelete
  3. anwar gile kuasa...

    ReplyDelete
  4. Anwar adalah penipu.... ikut Nik Aziz Anwar bukannya beragama Islam.... lidah bercabang macam biawak... tidak konsisten dan sering menganggap sesuatu kejayaan yang dilakukan orang lain sebagai usaha beliau... amat seronok jika dipuji dan amat senang menghina orang yang tidak disukainya..... dah banyak contoh beb..

    ReplyDelete
  5. x habis2la nak porak perandakn ngara....
    malaysia skrg da x sama mcm malaysia yg dulu ku knl...ngarav yg aman,damai...kmana perginya....

    ReplyDelete
  6. Bodoh... awak datang awal lepas tu tangkap gambar masa belum Ramai org dtg.. awak kata x ramai org datang.. awak ni kalau apply keja kat tv 3 n minta gaji rm10k sebulan tv 3 sanggup bayar owh..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk