18/05/2013

Kajian Mengatakan Kit Siang Guna Strategi "Kudakan Melayu' Lee Kuan Yew?


Sumber dari FB :

Pihak kami telah berjaya mengesan beberapa strategi yang akan dilancar oleh Lim Kit Siang di Parlimen Gelang Patah yang antaranya adalah seperti berikut;

1. Mempengaruhi orang-orang Melayu menerima DAP dengan cara memberi sumbangan kepada surau-surau dan masjid-masjid di sekitar pekan Gelang Patah dan kampung-kampung sekitarnya. Mereka menganggap dengan cara ini akan membuatkan perasaan marah orang Melayu terhadap DAP akan menjadi kendur.

2. Mewujudkan banyak kedai runcit yang dijamin lebih murah daripada Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) yang mereka akan namakan sebagai Kedai Rakyat. Kedai rakyat ini akan dimonopoli oleh oarng-orang cina.

3. Menarik anak-anak muda Melayu menyertai DAP dengan tawaran wang ringgit. Mereka telah mulakannya dengan memberi wang RM100 dengan memakai baju t-shirt yang ada lakaran gambar Lim Kit Siang seramai 100 orang anak Melayu.

4. Melantik Ketua Pemuda DAP Bahagian Gelang patah dan beberapa jawatan kuasanya dikalangan anak-anak muda Melayu. Cara ini akan membuatkan pertelagahan yang besar dikalangan Melayu Gelang Patah iaitu antara Ketua Pemuda UMNO, PAS dan DAP.

5. Mewujudkan ramai agen DAP dikalangan anak-anak muda Melayu dengan menawarkan ganjaran wang yang besar kepada mereka. Agen-agen ini akan menyebarkan cerita2 tentang kebaikan Lim Kit Siang untuk mempengaruhi minda orang-orang Melayu di pekan dan kampung-kampung di Gelang Patah supaya percaya dan sayang kepada DAP.

6. Mengumpulkan beberapa anak muda Melayu yang mahir dalam ICT untuk mewujudkan satu pasukan khas seperti Red Bean Army untuk perang saraf di Parlimen Gelang Patah. DAP tidak akan gunakan mereka di kalangan ahli Pas lagi. Kumpulan anak muda ini akan berada terus di bawah DAP.

7. Mewujudkan golongan pemikir dari Singpura yang akan memantu setiap perkembangan di Parlimen Gelang Patah dan mereka akan merangka strategi untuk dilaksanakan oleh Lim Kit Siang untuk terus DAP mencengkam kemenangan di Parlimen Gelang Patah pada PRU akan datang manakala Lim Kit Siang akan bertanding di Parlimen lain pula. Strategi ini bagi memastikan pertambahan kemenangan kerusi Parlimen buat DAP.

Perlu diingat, ketika ini Lim Kit Siang sedang sibuk meracau mengadakan ceramah bersama Anwar Ibrahim ke seluruh Negara.

Selepas ini Kit Siang, Dr. Bo dan Salahudin Ayub akan tumpukan perhatian sepenuhnya untuk melancarkan beberapa strategi di Parlimen Gelang Patah.

Saya berpendapat Wakil Rakyat DUN Nusajaya perlukan bantuan yang komprehensif daripada peringkat BN Negeri mahupun Pusat untuk berhadapan dengan mereka dan agen-agen yang akan mereka wujudkan.

In Sha Allah, pihak Johor Bangkit bersama rakan di Gelang Patah akan membantu apa yang terdaya.

Mohon raka-rakan FB yang dimuliakan di sini dapat memanjangkan doa ke hadrat Allat agar ADUN Nusajaya sentiasa diberi kekuatan dan otak yang cerdas serta kesihatan yang baik menghadapi tentera-tentera kafirun dan talibarutnya.

Tolong share dan sebarkannya kepada Saudara-Saudara Islam kita yang lain supaya tidak mudah terpengaruh dengan habuan yang ditawarkan oleh Lim kit Siang dan koncu-koncunya.

INGAT.....LIM KIT SIANG GUNAKAN WANG RINGGIT SEBAGAI HABUAN UNTUK MENUNDUKKAN ORANG-ORANG MELAYU......INI SATU PENGHINAAN YANG WAJIB KITA ELAKKAN.

2 ulasan:

  1. sedar laa melayu..jgn jadi keldai pada dap yg rasis dan gila..kita bangkit dan usir mereka dari malaysia ini..kita bersedia dari skg untuk bertempur dgn mereka..tolong boikot cina..jgn beli barang dia lagi..jgn lg berlembut dgn mereka lagi.terang lg nyta mereka adalah musuh utama kita..sedarlaa yup.awe ,ujang dan lain2.

    ReplyDelete
  2. Salam Perjuangan Admin KERIS 7 LOK.. Mohon dipautkan Blog sy http://aktiviskepayangjr.blogspot.com/ ke dlm bloglist tuan.. blog tuan telah lama sy pautkan.. terima kasih

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk