03/05/2013

Wan Azizah Sahkan Video Anaknya Dan Akan Saman Bekas Pensyarah Tersebut!



Selama ini sedikit pun Keris tidak menulis tentang video yang dikaitkan dengan anak kepada Ketua Umum PKR, Nurul Izzah. Tetapi akhirnya ibu kepada Izzah sendiri telah mengeluarkan kenyataan kecewa dengan tindakan pensyarah tersebut.

Apa yang kita boleh terjemahkan disini adalah kebenaran video yang dikatakan adalah Nurul Izzah. Terbongkar serta terjawab sudah kebenaran video tersebut. Nampaknya memang benar keluarga Anwar terlibat dengan perkara-perkara sebegini.

Sekarang Wan Azizah dah marah dengan pensyarah tu dan akan saman. Hurm? Izzah dah buat kelaku begitu. Anwar juga begitu. Masih layakkah mereka diberi mandat untuk menjadi wakil rakyat dan memimpin negara?

Keris akan kata tidak. Nak pilih pemimpin moralnya kena tengok juga. Jika selama ini semuanya dianggap fitnah. Kini ibu sendiri mengakui video tersebut.

Nah! Sudah tiba masanya rakyat Malaysia pilih yang sepatutnya! Sebab itu juga kena undi BN! Kita tolak pemimpin tidak bermoral. 

K7L : Satu keluarga cuba nak rosakkan negara?..mereka perlu ditolak!!!!

5 ulasan:

  1. nmpak sgt penipu.. ape buktinye anwar 2 jenis yg keris ckpkn 2??
    ade saksi ke?? penak kene ke?? penah tengok ke??
    yang wat fitnah kt anwar 2 mane pegi skrg??

    sukma n hazizan dh meninggal..
    trio dato T xtau mane pegi..
    saiful belum tau status hidup o mati lg..
    klau setakat percaya ngn video je, baik xpyah..

    ReplyDelete
  2. Kamu kata mereka dah mningal ,jika mreka masih hidup sy doa kamu mningal cepat supaya tuhan tunjukan bukti melalui malaikat, sbab gan manusia kamu tak prcaya.

    ReplyDelete
  3. anon 8 May 2012 10:52 - kau tu pun bangang, sapa pulak pegi bantai jubor org dok bawak gang..? kau kentot pun x ngaku lagi nak bising...Fitnah menatang benda, kalau air mani ada dlm bontot saiful? lepas sebab teknikal, hakim x ckp dia x buat...baca la betul2 bodoh...

    ReplyDelete
  4. JANGAN PERCAYA SANGAT DGN KERIS NI! SEMUA FAKTA TU TIPU BELAKA! ZAMAN SEKARANG INI SEMUA BOLEH DITIPU TERMASUK KENYATAAN SESEORANG BOLEH 'HACK' MANA-MANA AKAUN LAMAN SOSIAL !

    ReplyDelete
  5. MALAY SEDAR .. KO SEDAR DLUKN DRI KO TU BABI ... MEH SINI AKU KASI CINCANG BADAN KO SIAL KO

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk