13/05/2013

Anwar Sahkan Dirinya Gila! Dah Kalah Tak Mahu Berundur Tapi Isytihar PR Menang #PRU13




Pergghhh Ayat suci je keluar dalam mulut dia melalui video di atas. Kononnya akan bertawakal dan menerima keputusan PRU13. Hallloooo rakyat dah pilih Barisan Nasional untuk menerajui Malaysia. 

Tahu apa Anwar cakap sekarang? Tengok video bawah ni :


Dengar apa yang dia cakap. Inilah manusia yang tidak menerima kekalahan dan takdir. Dah kalah pun mengaku menang. Dah macam orang gila talak pun ada. Tak sedar diri langsug. Itupun masih lagi nak heret penyokong dia ke jalanan. 

Esok yang kena tangkap dan yang kena tear gas bukan Anwar tetapi penyokong yang dipatungkan. Tolong terima kekalahan ini. Inilah jadinya jika terlampau taksub dan kepinginkan kuasa. Suda tiba masanya Anwar kotakan apa yang dikata. Berundur setelah kalah!

K7L : Bacul betul perangai!..pemimpin apa macam ni?..

2 ulasan:

  1. video di atas dan bawah wajib disyiarkan dalam tv

    ReplyDelete
  2. sudah2lah anwar... enko pergi Mekah. bertaubat dan berdoa disana.. heran gak ye!! duit banyak. tapi ko belum penah dijemput sebagai tetamu Allah. Allah Maha Tahu siapa ko sebenarnya...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk