02/02/2013

@tianchua Sahkan Berita Taib Azamudin Telah Meninggal Dunia?



Ramai tahu yang kini YB Taib Azamuddin sedng dalam keadaan tidak sihat malahan khabar angin mengatakan dirinya telah diserang angin ahmar yang kritikal. Namun begitu malam tadi Keris terkejut selepas baca apa yang Tian Chua tweet :

[Klik Imej Untuk Besarkan]

Katanya Taib Azamuddin telah meninggal dunia. Siap ucap takziah lagi. Terkejut dan simpati Keris hilang apabila diberitahu oleh rakan daripa Kedah bahwa itu hanyalah satu khabar angin. Kita sama-sama doakan supaya YB Taib akan berada dalam keadaan yang sihat.

Kesimpulannya, lihat Tian Chua punya tweet, palsu tetapi tetap disebarkan kemudian dia 'delete' setelah menyedari ianya berita palsu. Ironinya inilah sikap para pemimpin Pakatan yang sebenar. Apa sahaja yang mereka dengar baik daripada mulut orang mahupun yang mereka baca, mereka tidak akan siasat.

Berita yang datang daripada mereka amatlah diragui. Jadi masih nak percaya berita daripada pemimpin Pakatan? Dulu Azmin dan Khalid kata Selangor tidak akan ada krisis air tetapi ada beberapa kawasan masih lagi mengalami masalah air. Dah faham yang mereka ini penyebar berita palsu?


Nak tegur sikit! Ziarah orang sakit tak perlu tangkap gambar dan tersenyum gembira. Tak ada moral betul jumud PAS ni. Fikir nak glamour je!

K7L : Dasar parti penipu!.. 'Manifesto bukan janji' - Khalid...

2 ulasan:

  1. Pakcu Rantau Panjang2 February 2013 at 10:04

    Apek ni pakai hentang kromo aja....tu.Lain kali hati-hatilah sikit..ni dah buat ahli keluarga Ustaz terasa hati....apalah.....

    ReplyDelete
  2. ni puak pukimak gila glamour...bkn nk ziarah org sakit nak cari glamour!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk