06/02/2013

Selepas Felda Sg Tengi - Mazlan Dihalau Penduduk Felda Teloi Timur


Woohhoooop! Baru semalam kita dengar pasal Kes Felda Sg Tengi [Klik Sini] yang mana dengan mata kepala Keris sendiri dapat melihat Mazlan Aliman dihalau dan tidak dibenarkan untuk berceramah supaya tidak ramai yang termakan hasutan penipuannya.

Malam tadi Keris dapat berita daripada utara, blogger Media Kedah beritahu perkara yang sama berlaku di Felda Teloi Timur, Sik Kedah. Kalau dah dua hari berturut-turut dihalau oleh penduduk Felda sendiri, Mazlan Aliman sepatutnya dah boleh bubarkan ANAK.



Seramai lebih kurang 400 orang peneroka Felda Teloi Timur mengamuk dan membuat sekatan supaya Mazlan Aliman tidak boleh masuk ke 'rumah' mereka yang umumnya hadir untuk menipu para peneroka. 


Siapa yang suka dengan penabur fitnah? Keris sendiri jijik mendengar cerita Mazlan yang sedang berusaha melebarkan penipuannya terhadap saham FGV yang menguntungkan peneroka yang membelinya.

Setelah dihalau keluar, ada khabar mengatakan pihak ANAK pencacai untuk melakukan provokasi murahan dengan membakar banner yang bertulis :

"Sayang PM : Warga FELDA Menolak Mazlan Aliman dan ANAK"

Maka sekarang siapa yang dah malu? 

K7L : Dah boleh bubar dah ANAK ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk