22/02/2013

Mengapa Nik Aziz Hina Penerima BR1M Sama Dengan Binatang?


 

Adakah mamat PAS ini juga sama macam ayam dan lembu? Subhanallah! Apa kena orang tua ni? Nik Aziz sanggup samakan para penerima dengan binatang? Ini yang keluar daripada mulut seorang yang tinggi ilmu agama? Puii! 


Ini bukti yang dia ini bongkak dan sombong! Bukti dia tak layak jadi ulama! Dia hanya berselindung disebalik nama Islam demi meraih kuasa politik. Sebab itu dia tak kisah untuk bekerjasama dengan DAP yang terang-terang menentang Islam.
 

Tapi jika duit datang daripada tangan dia untuk orang pergi berdemonstrasi dijalanan tak apa?  Inilah manusia yang benar-benar bertopeng dalam menipu manusia. Binatang? Blogger Mctheory ada beri komen :

Masyallah, lepas balik dari Mekah, Nik Aziz terus buat kenyataan yang menyakitkan hati jutaan rakyat Malaysia. BR1M 2.0 merupakan bantuan terbesar Kerajaan Pusat kepada rakyat Malaysia. Malah usaha kerajaan pusat itu disyukuri oleh jutaan rakyat Malaysia.

Namun usaha murni kerajaan pusat, dikutuk oleh Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang menyamakan usaha murni itu sebagai ‘memberikan hampas kelapa dan padi serta jerami kepada ayam dan lembu’.

Baca Selanjutnya Di [SINI]

Dan Harapan Esok pula :

Ikuti kisah tauladan ini
Citer ni aku dengaq dari abg ipar aku sendiri..dia citer yang ada sorang cacai ni umo dalam lingkungan 70 an dari Sik, kedah p ambik duit BR1M kat dewan LHDN Sg.Petani.. 

Kat dewan tu ada sekumpulan sukarelawan BN dok bg roti n air kpd penerima2 BR1M ni..So orang tua ni ambik lah roti n air tu lps selesai ambik duit BR1M tu.. 

Sampai ja kat dpn dewan LHDN tu, tiba2 ja dia naik gila p lempaq roti tu sambil pijak2 n dok maki hamun n kata "ni aku pijak kepala pak ang najib oi" depan2 penerima BR1M yg lain.. 

So on the way dia balik, dia telah accident n dengan kuasa Allah, kaki dia yang dia gunakan untuk pijak roti tu telah hancur akibat digilis kenderaan berat..

Baca Selanjutnya Di SINI
K7L : Apa kena dengan orang tua ni?..

3 ulasan:

  1. setakat pakai baju pas tak semestinya undi pas...pengundi pas pun boleh pakai baju BN bodoh punya penulis

    ReplyDelete
  2. haha...terima jelah kenyataan...

    ReplyDelete
  3. adoyai,amenda laa tak baik fitnah memfItnah..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk