13/02/2013

Lepas Ini Mazlan Aliman Akan Tuduh Cardiff City Apa Pulak Pasal Felda?



Mazlan Aliman masih lagi nak kata Felda tak bagus? Hoi Mazlan! Ini bukti Felda angkat anak-anak peneroka ke tahap dunia. Mereka ini telah dihantar ke Cradiff City selepas menerima jemputan hormat istimewa daripada pihak Cardiff City.

Kau ingat senang ke nak pergi sana? Mereka yang merupakan anak-anak peneroka ini telah diberikan penghormatan istimewa untuk masuk ke padang semasa rehat half time. Ada sesuatu yang mengejutkan berlaku.

Kehadiran mereka yang telah diberi penghormatan istimewa itu disambut meriah dengan tepukan gemuruh daripada penonton seramai 25 ribu orang di stadium. Satu penghargaan yang sangat besar buat anak-anak peneroka Felda.

Seramai 50 orang anak peneroka mendapatkan pengalaman belajar teknik bermain bolasepak. Satu ilmu yang jarang rakyat Malaysia dapat. Inipun masih ada yang mahu memburuk-burukan Felda?

Terasa amatlah bangga dan berbesar hati melihat nama Malaysia tertulis pada jersi pasukan bolasepak Cardiff City. Sebab itu Keris cakap, Mazlan Aliman hanya mahu politikkan Felda untuk politik PAS dan dirinya sahaja.

Tidak ada kena mengena langsung dengan orang Felda. Dia hanya mempergunakan anak-anak muda serta penyokong oembangkang didalam Felda sahaja. Kata Felda tak maju dan macam-macam lagi benda negatif. Hari ini dunia telah melihat bahawa anak peneroka juga boleh berjaya.

K7L : Mazlan ada buat macamni?..buat huru-hara adalah..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk