07/02/2013

Gila! Gadaikan Surah An-Nisaa Ayat 58 Untuk Sokong Anwar Ibrahim?



Hanya sebab Surah An Nisaa Ayat 58 ada menyebut tentang 'Keadilan' maka puak-puak pebangkang spin maksud tersebut dan samakan dengan Parti politik? Eh! Dah hilang akal ke apa ni?

Kalau dah samapi ayat Al-Quran pun dah boleh dibuat main, inikah Islam buatan Pembangkang? Matlamat tidak menghalalkan cara. Ayat Al-Quran bukanlah sesuatu yang dikutip ditepi jalan! Ayat Al-Quran diutus melalui malaikat Jibril!

Sebelum lahir Anwar Ibrahim dan PKR, sudah lama tertulisnya ayat tersebut. Ish! Hilang akal betul!

K7L : AYat Al-Quran pun sudah mula dijual?..

3 ulasan:

  1. Ayat selepas itu xnak pula di komen...

    Surah An-Nisaa -(ayat 59)
    Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada “Ulil-Amri” (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu. Kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada Allah dan RasulNya – jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik, dan lebih elok pula kesudahannya.

    ReplyDelete
  2. Depa ingat perkataan "adil", "keadilan" tu perkataan depa kot. Perkataan yang sesuai untuk depa ialah "KALDAI".

    ReplyDelete
  3. jadi cmna plk dgn org2 Islam di negara lain..?? tak relevan lgi kah ayat Quran tu utk depa di sana..?? masyaallah...!!
    isshh..ishh....kona2 tetap kona...janji untung ke depa...!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk