06/02/2013

Pelajar UNISEL Merungut! - Konvensyen Antarabangsa Pendidikan Dicemari Brainwash Politik Pembangkang!



Rungutan demi rungutan Keris terima setelah program ini berlangsung tempohari. Kata mereka konvensyen pendidikan negara ini tidak kena dengan pemberi ucaptamanya. Kerana bercakap pasal pendidikan tetapi yang dipanggil adalah Presiden PAS dan Penasihat Ekonomi Selangor iaiatu Brader Anwar Bin Ibrahim.

Kata mereka semua yang hadir jadi bosan apabila program yang sepatutnya berbincang perihal pendidikan bertukar kepada memburukkan kerajaan yang mengutuk dasar pendidikan sedia ada. Seolah-olah mereka berada di dalam Parlimen. Tidak selesa, sebahagian daripada mereka keluar daripada dewan.

Pelik juga ya, apa kena mengena mereka yang dijemput dengan UNISEL? Anwar orang Pulau Pinang, Hadi orang Terengganu. Apa kes?

Kini UNISEL telah menjadi medan brainwash anak-anak muda oleh pembangkang. Nampak sangat mereka sangat terdesak setelah melihat gelombang anak muda menyokong BN semakin terserlah.

Kes UNISEL banyak tak selesai sebenarnya. Tunggu dan lihat sahaja!

K7L : Tak menyempat...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk