04/02/2013

MP Baling Akan Saman @tianchua Sebab Salah Tweet?



“Saya masih hidup. Malah semakin pulih dan sihat.” kata Ahli Parlimen Baling, Datuk Taib Azamudden Md Taib, 62, berkata, beliau kesal dengan khabar angin yang menyebutnya sudah meninggal dunia sambil menyifatkannya adalah perbuatan yang tidak bertanggungjawab.



Terdahulu Tian Chua menyebarkan berita kematian palsu di twitter yang menyatakan "Baru terima berita bahawa: Mantan Imam Besar Negara Utz Taib Azamudin telah kembali ke rahmatullah. Takziah kpd keluarga.

Inilah sikap pemimpin pembangkang suka menyebarkan fitnah dan berita palsu. Lihat sahaja pemimpin mereka. Tak reti nak siasat kesahihan. Main bedal je nak sebar. Masih nak percaya lagi ke apa yang keluar daripada mulut mereka?

Buat YB Taib :

Ni Tian Chua yang sebar kat Twitter, YB nak saman?

K7L : Kematian bukan satu perkara yang boleh dibuat main-main mahupun dipolitikkan..

3 ulasan:

  1. Alhamdulillah ! mudah mudahan diberi kesihatan, dan terus berjuang menegak yg benar, menolak yg batil, kata yg benar walaupun pahit !

    ReplyDelete
  2. baru terima berita..takdenya nak siasat tapi terus sebarkan..very typical pr style. fitnah dulu, pastu baru siasat..

    ReplyDelete
  3. Taib Mudin nak saman Tian Chuak?? Takdenye, Taib Mudin akan maafkan... kononnya berhati besar la tu. Cuba kalau blogger pro-BN yang tulis tweet camtu, esok juga peguam hamPAS, Hanipa Maidin dok tercengok kat tepi katil Taib Mudin suruh sign writ saman.... dasar hipokrit...!!!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk