06/02/2013

Episod 2 : #FGVH - Mengapa Mazlan Aliman Dibenci Oleh Peneroka Felda?


Episod 1 yang lepas kita ada bercakap pasal dendam Mazlan yang sebenar sehingga sanggup meneruskan penipuan serta pembohongan bersirinya di merata-rata Felda seluruh negara. Dengan objektif untuk memburukkan Felda serta tidak memberi keuntungan kepada para peneroka.

Disebabkan dendam itu juga dia sebenarnya tidak layak untuk bercakap perihal memperjuangkan peneroka kerana dialah penipu yang sebenar. Lihat sahaja dalam beberapa hari ini. Berapa ramai peneroka dan anak-anak peneroka bertindak menghalau dia dari menjejakkan kaki ke tanah terokaan mereka?



Felda Sg Tengi dan Felda Teloi Timur dah cukup untuk buktikan para peneroka dah mual dengan penipuan bersirinya. 

Benar yang Mazlan Aliman adalah anak peneroka tetapi ketua kampung dan masyarakat Felda Bukit Ramon tempat tinggal Mazlan Aliman sendiri menolak dirinya dan dinasihatkan jangan percaya kata-kata yang dihamburkan Mazlan. 

Ini adalah video mengenai luahan Ketua Kampung Felda Bukit Ramon yang sangat mengenali Mazlan Aliman :


Jadi dah dengar sendiri siapa Mazlan? Inikah manusia yang mahu berdebat dengan Datuk Ahmad Maslan? Sah dia memang tak layak langsung! Eh! Jangan keliru ya kalau Mazlan cakap pasal debat sebab Tok Mad terima cabaran Mazlan untuk berdebat tetapi mesti tertutup. Kenapa tertutup? Sebab ramai tahu jumud-jumud PAS ini melampau lebih lagi daripada orang lain kalau bab bersorak. Elok debat dua orang nanti dengar ramai orang pulak nak bercakap. Maklumlah semua nak kata dia pandai.

Sekarang dah kenal siapa Mazlan Aliman?

K7L : Banyak lagi akan kita jawab pasal penipuan-penipuan bersirinya..


0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk