17/02/2013

Lim Kit Siang Mengamuk Selepas Lihat Video Ini?




Doktrin apakah yang diterapkan oleh DAP kepada budak ini? Kini puak DAP semakin berani berlaku biadap kepada Institusi Raja-Raja Melayu. Keris yang baru sahaja berjumpa dengan rakan berbangsa cina, dia sendiri tidak setuju dengan tindakan budak Penang ni.

Katanya selamam ini orang Melayu, Cina, India dan bangsa-bangsa lain hidup harmoni di Malaysia. Mengapa perlu timbulkan situasi yang boleh menjarakkan hubungan antara kaum?Keris setuju sangat dengan pendapat beliau. Di bawah pula adalah satu video amaran daripada Ketua Pemuda UMNO Seputeh yang marah dengan apa yang berlaku.






Kita tidak pernah lupa apa yang DAP pernah lakukan suatu ketika dahulu. Bukan semua orang Cina setuju dengan DAP. Itu yang kita kena faham ya. Bukan semua orang Cina rasis dan kauvinis macam DAP. Jadi kita jangan menghukum keseluruhan mereka. Majoritinya masyarakat cina di Malaysia menghormati perlembagaan. Hanya segelintir sahaja yang tidak sedar diri mahu melihat kehancuran perpaduan di Malaysia.

Berikut adalah beberapa kenyataan pemimpin pembangkang berbangsa Cina Lim Kit Siang dan DAP yang dimaksudkan sebagaimana yang dipetik dari Laporan Mageran ;


1. Menggunakan slogan “Malai-Si” yang membawa maksud “Mati Melayu”.

2. “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” – 11 Mei, Jalan Bukit Bintang.



3. “Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”– 11 Mei, Jalan Bukit Bintang.

4. “KL sekarang cina punya” – 11 Mei, Jalan Changkat Dollah.

5. “Melayu balik kampung, melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.” – 12 Mei, Jalan Tunku Abdul Rahman.

6. “Melayu keluar…! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu.., sekarang kita sudah ada kuasa…” – 12 Mei, Jalan Khir Kampung Baru.

7. “… semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.” – 12 Mei, depan Balai Polis Jalan Pudu.

8. “Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeri bukan melayu punya, mata-mata lancau….!” – 12 Mei.

9. “Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu…” – 12 Mei, Jalan Canvel.
10. “Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu.” – 12 Mei Jalan Bukit Bintang.

 


Kerana provokasi-provokasi yang didalangi oleh Lim Kit Siang inilah dikatakan telah menyebabkan peristiwa hitam 13 Mei 1969 dahulu. Jika dilihat pada kenyataan-kenyataan itu, padanlah ramai pemimpin-pemimpin DAP yang sensitif dan mahu menutup sejarah ini serapat-rapatnya.

Sekarang mereka mahu cetuskan semula? Selamatkan Malaysia daripada anasir yang ingin menghancurkan perpaduan negara.

K7L : Harimau semuanya sedang tidur...

4 ulasan:

  1. marilah bersatu bunuh cina kalau diorg cetuskan 11 May sekali lagi !!!

    ReplyDelete
  2. melayu boleh menang ke kalau dah berpecah belah? yg menang DAP pasal melayu bunuh melayu. yg sokong DAP/PKR/PAS, ramai melayu yg belajar kat oversea tajaan MARA/JPA tu. bukan totok belajar kat local U! fikir2kan lah nasib bangsa kita ni!

    ReplyDelete
  3. cari cina sakai uh.. kasi habis jer tros.. dah la x mandi.. berak pon x basuh.. ad hati nak lawan melayu.. x kan hilangnya melayu di dunia..!! FUCK CHINESE!!! pergi mati la.. cina balik cina la.. :BITCH:

    ReplyDelete
  4. adoi,kafir laknat ni menyusahkan org je.melayu da ada negeri sendiri MALAYsia,so kaum cine p la dok ngara sndiri.adoyai ada hati nak halau2 plak.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk