10/02/2013

Nik Aziz Masuk Hospital Selepas Hadiri Majlis Ini?




Ini adalah Pengkalan Chepa, Parlimen di mana yang berjawatan MB Kelantan dan dua EXCO tinggal dan bertanding. Malam tadi malam bersejarah buat penduduk di Pengkalan Chepa. Tidak pernah berlaku sebelum ini ribuan Rakyat membanjiri himpunan Gelombang Merah. 

Mustahil Nik Aziz tak tahu dan tidak mustahil juga dia boleh sakit jantung selepas tahu beriu orang Kelantan yang tak mahu dia jadi MB lagi.

Sebelum majlis ini bermula orang PAS buat patung Tok Pa dan pukul dengan rotan. Orang PAS yang berperangai khawarij jahiliah buat macam berhala pula dengan harapan orang Kelantan akan tetap sokong mereka.

Disaat PAS membuat replika patung itu, di sebelah malam pula ribuan Rakyat Pengkalan Chepa berhimpun menyatakan sokongan pada Tok Pa dan Tok Dali serta angkatan pemimpin BN seluruh Pengkalan Chepa.

Benda dah nyata dan terang. Rakyat Kelantan yang duduk di Kelanta memang sudah tidak tahan lagi hidup diperintah oleh puak khawarij ini. Sekara tunggu apa lagi? #Tukar!

K7L : Teringat kata sahabat blogger Keris..sebelum ayah dia mahu tutup mata, dia naklihat BN menang di Kelantan..orang lama beb...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk