05/02/2013

Apabila #MazlanPenghasut Cuba Raih Simpati - Orang Felda Tetap Bencikan Dia!




Hubaya Hubaya wahai semua orang Felda! Kini si penghasut para peneroka yang bernama Mazlan Aliman sudah mula meraih simpati! Jika dahulu mereka minta derma dengan tin milo kini mereka minta simpati pulak.


Alamak drama puak PAS ini dah basi. Semuanya kerana ingin teru smenipu orang Felda. Dengan harapan semua yang dihamburkan akan membuat orang Felda termakan hasutan tersebut.Pengalaman Keris yang telah bertemu dengan seorang peneroka Felda, kata pakcik tersebut memang Mazlan punca kepada saham FGV terganggu. jadi dia nak nafikan apa lagi? Orang Felda sendiri dah tahu itupun masih lagi nak jelaskan yang dia tak bersalah?

Selayaknya #MazlanPenghasut ini dipanggil sebagai pemfitnah bersiri. Tak ada nama lain lagi yang sesuai dengan dirinya. Jangan nak memandai tuduh agensi yang burukkan dirinya sedangkan orang kampung sendiri tak suka kat dia.

Artikel ini [Klik Sini] Menceritakan kisah orang Felda halau Mazlan Aliman keluar daripada Felda. Malahan malam tadi dia yang dikhabarkan masuk ke sebuah lagi Felda telah disekat oleh anak-anak peneroka dan peneroka yang tidak mahu dia terus menipu dan mengelirukan orang Felda.

Kalu pergi ke Felda Kemahang 3, sampai hari ini janji-janji Mazlan Aliman yang kononnya hero tidak tertunai. Semuanya cuma omongan kosong. Kalau nak cerita pasal saham FGV, ramai sudah peneroka Felda menangis akibat termakan hasutan Mazlan Aliman.

Kalau nak cerita tentang kelayakan, siapa Mazlan dan Dr Rosli yang kononnya menjadi penasihat ekonomi kepada ANAK untuk bercakpa tentang analisis saham? Cuba baca artikel [Klik Sini].

Sekarang mudah sahaja! Siapa Mazlan untuk berdebat? Kalau kerja hanya pandai menipu nak berdebat apa? Tengok gamabr dibawah! Bukti anak Felda benci kepada Mazlan Aliman. Dia hanya manusia yang ditugaskan untuk memburukkan imej Felda sahaja. Jangan sesekali percaya dengan muka seposen mamat penghasut ni.

K7L : Nak cite apa?..lepas ni ada banyak kisah pembohongan Mazlan akan dibongkar..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk