12/02/2013

Pengerusi Program #1M4U Kuala Langat Disabotaj? - Kereta Dipecahkan Oleh Orang Tak Bertanggungjawab!



Mak Aihhh! Malam tadi Pengerusi Program #1M4U Kuala Langat secara tiba-tiba telah ditipa kemalangan yang meragukan. Beliau yang parkir di hadapan rumah untuk masuk ambil barang tiba-tiba telah dipecahkan cermin kereta belakangnya. 

Hanya handbag beliau diambil . Hmmm.... Ada sesuatu yang bermain di fikiran Keris. Apakah semua ini terancang? Seperti satu usaha untuk sabotaj beliau yang akan mengadakan program jam dua petang nanti.

Bayangkan dalam tempoh masa 10 minit sahaja cermin sudah pecah dan handbag hilang. Seperti ada pihak yang tidak senang dengan #1M4U telah mengatur rancangan yang boleh menakutkan usaha murni beliau dalam menjayakan program #1M4U.

Mungkinkah ia ada kena mengena dengan ceramah Zuraida yang gagal malam tadi di Kuala Langat? [Klik Sini] Dimana hanya berapa kerat sahaja yang hadir sekaligus ada yang mula tidak senang duduk dengan program #1M4U?

Ataupun ada usaha beberapa pihak yang tidak senang dengan program tersebut? Berikut adalah laporan polis yang telah dibuat oleh mangsa :


Kadang-kadang kita kena ingat. Tak semua yang kita rancang itu berlaku tanpa orang lain sedari. Tak semua yang baling batu mampu untuk sorokkan tangan mereka.

K7L :  Hati-hati ketika memandu :)..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk