23/01/2013

Kini Calon PAS Adalah Penyokong LGBT?



Siapa yang perjuangkan LGBT kalau bukan Ambiga? Lihatt bagaimana penyokong LGBT menghina Islam. Dan kerana itu juga Bawani yang merupakan anak saudara kepada Ambiga dihantar untuk menjatuhkan kredibiliti individu yang menentang LGBT dan Demonstrasi jalanan.

Jangan terkejut jika suatu hari nanti Bawani akan menjadi pelopor kepada LGBT dikalangan mahasiswa. Sekarang ini dia sedang mengambil tempat di dalam PAS kerana mahu merosakkan PAS dari dalam.

PAS yang seakan tidak sedar dan hanya menumpang populariti ke atas Bawani sebenarnya sedang membunuh dasar perjuangan Islam mereka secara senyap. PAS for all kan? Sampai suatu masa nanti golongan ulama di dalam PAS akan ditendang keluar dan calon-calon pilihanraya mereka adalah daripada kalangan profesional. 

K7L : Calon PAS selepas ini semuanya bukan melayu?..

1 ulasan:

  1. kasihan sungguh kepada parti PAS yang kelihatan telah hilang visi perjuanganya. pemimpin diatas telah bejaya memomokkan pengikutnya sekian lama sehinggakan segala penyelewangan agama yang dilakukan tidak langsung terasa oleh pengikut2nya. demi nafsu yang besar ingin ke Putrajaya, PAS sanggup berbuat apa saja sehinggakan tidak dapat menggunakan logik akal.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk