07/11/2012

Ular Telan Diri Sendiri Secara Tak Sengaja?



Biasanya kita tengok anjing atau kucing yang kejar ekor sendiri. Ini ular telan ekor sendiri, bila sedar tu ekor dia, baru dia luah. Ini buktinya binatang tiada akal.


Kejadian yang sangat pelik ini sempat dirakam secara video oleh seorang pengunjung kedai menjual haiwan untuk peliharaan di England. Seorang pengunjung kedai haiwan ini tiba-tiba tergamam apabila menyaksikan seekor ular yang sedang di pamerkan dikedai tersebut menunjukkan aksi yang langsung tak masuk akal dan luar biasa.

Dimana ular tersebut menunjukkan aksi sedang memakan badannya sendiri sehingga kehujung kepalanya, Setelah menyedari ia termakan badannya sendiri, Ular tersebut pun berusaha untuk meluahkan badannya semula secara sedikit demi sedikit. Aksi luar biasa ini sempat dirakam oleh pengunjung kedai tersebut. - 
Sumber


Video ini tak tunjuk tentang ular kat atas tapi situasi lain sikit. Yang ini ular gigit diri sendiri sebab terlepas makanan kat member sebelah. kalau baca komen kat video tu lawak sikit lah.

K7L : Yang gigit kawan-kawan pun ramai kat luar tu..hati-hati takut tergigit diri sendiri.. :)

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk