04/11/2012

Peniaga Melayu Ditindas Di Kuala Selangor?



Menurut Pendekar Melayu terdapat satu masalah di Kuala Selangor. Ia membabitkan peniaga-peniaga melayu dan medan selera. Ikuti kisah mereka :

YDP Majlis Daerah Kuala Selangor Noraini Roslan merupakan orang yang penting dalam isu penukaran zon tanah yang melibatkan padang PKNS telah dinaikkan pangkat menjadi YDP Majlis Daerah Kuala Selangor pada 1 Julai 2011. Ertinya dah setahun beliau menjadi YDP.

Persoalan yang timbul adalah bagaimana pegawai yang boleh tukar Rancangan Tempatan berkali-kali walaupun dah digazetkan boleh dinaikkan pangkat ke satu jawatan yang agak tinggi.

Tindakan beliau menukar zon tanah kepada Rancangan Tempatan Petaling Jaya (RTPJ) 2 yang telah digazetkan adalah tidak mengikut peraturan. Macam mana pegawai yang tak ikut peraturan boleh naik pangkat?..


Klik untuk berita selanjutnya Pendekar Melayu

Macam-macam masalah sejak kroni Pakatan diserap masuk ke dalam PBT.

K7L : Bayangkan bagaimana DAP pergunakan orang melayu untuk menindas melayu..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk