27/05/2013

[Video] Tolong Bagitahu Apa Si Bodoh Ini Cuba Buat?



Cuba tengok betul-betul apa yang mamat tu tengah buat dan sila explain pada Keris. Bodohkan? Tindak tanduknya daripada mula sampai habis semuanya tunjuk yang dirinya seakan sakit mental.

Situasi ini sebenarnya boleh disamakan dengan lolongan Anwar Ibrahim. Sudahlah dia menyusahkan rakyat dengan mengheret penyokongnya ke jalanan sehingga mengakibatkan banyak perkara tidak wajar berlaku.

Situasi dalam video itu juga macam Anwar yang dah gila sangat nak jadi PM sampai pecut gila babi, last-last berdentum jugak. Jadi tolong bagotahu Keris, apa yang mamat tu tengah buat dan apa yang si Anwar cuba lakukan dengan tidak akui kekalahan PR?

K7L : Anwar sengal...

2 ulasan:

  1. Umuq pjg bebbbbb......belum mati...dah mati baru senyap...belum padam kakakaka

    Masih boleh kalahkan nuor..hebat dr nuor..boleh bangun dan berlari lagi..kalau nuor dah pakai pengeras kat keher sakit tulang belakang dah tak boleh bangun..kena cari kerusi roda..

    Kalau kena org pakatan..ni salah UMNO jln salah tar salah buat

    ReplyDelete
  2. mohon dipautkn blog disni.salam perjuangan..blog tuan sudah dipautkan..tq

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk