14/02/2013

Panas! Warga Felda Chini 3 Kepung Mahasiswa #GM13 !!!




Ini apa kes dah? Konon budak-budak hingusan #GM13 dikepung orang Chini. Padahal semuanya hanyalah propaganda setelah mereka gagal menarik 'crowd' ketika mereka memberi ceramah.


20 orang sahaja yang hadir selepas tolak budak #GM13 dan unit amal, mana mereka tak meroyan? 


Kegagalan yang mereka lalui cuba ditutup kelemahan itu dengan menuduh orang UMNO mengepung mereka. Keris diberitahu oleh orang Pekan sendiri malam tadi. Semua orang UMNO tengah ada program dan kebanyakan daripada mereka tak kisah pun bebudak hingusan ini berceramah.


Sebab dah tahu yang mereka ini belajar pun tak habis ada hati nak jadi calon di Pekan. Sempat juga bertanya apa pendapat orang PAS di Chini, mereka jawab orang PAS disana telah berikrar akan memboikot calon #GM13 jika mereka ingin bertanding.

Sebab selama ini pun orang PAS yang sepatutnya dicalonkan namun atas kehendak Anwar, calon yang tah dari mana akan bertanding atas tiket Pakatan. Kah Kah Kah! Selama ii yang kau orang semua pergi ikut Pakatan siapa suruh?

PAS semakin hari semakin sikit kerusi mereka sebab kerusi yang patut mereka bertanding kini diambil oleh PKR,PSM dan GM13. Sekarang nak cerita apa?

Baca juga di Blog Harapan Esok dan Mat Despatch Otai

K7L : Belajar bagi habis dulu beb..jangan berlagak pandai..ini ada yang extend sem bagai..belajar bagi habis dulu..jangan nak 'hebat' sangat der..

1 ulasan:

  1. Bebudak nak tunjuk jasa konon,dengar sini bebudak oiiiii !!!!
    Makan dengan budak,lauk habis dulu
    Mandi dengan budak keroh air dihulu
    Tidor denganb budak,putus tali kelambu.
    Besunat dulu wahai budak,sebelum cambah bulu.

    Ingat orang kampong Heren ke dengan Title MAHASISWA KAMU U!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk