04/01/2013

@TMS_UMB Dedahkan Kepincangan DAP & PAS! @DrNovandri Pun Sama?


Semalam Keris terbaca kisah mengejutkan di blog Team Media Selangor. Kata mereka :

Sumber dalaman yang TMS perolehi, pakatan DAP-PKR-PAS sedang merangka strategi baru bagi menangkis kesilapan mereka sendiri terutama berkaitan dua isu besar.



Bagi kes pertama, PAS dilaporkan terperangkap dalam sokongan terhadap penggunaan kalimah ALLAH terpakai bagi bukan agama Islam sahaja dan dalam konteks ini, agama Kristian.

PAS dilaporkan akan membuat pusingan 360 darjah menentang penggunaan kalimah ALLAH demi meraih kembali sokongan Melayu/Muslim Malaysia dan dijangka berbuat demikian awal minggu hadapan.

Bagi kes kedua, DAP turut dilaporkan bakal mengumumkan kesilapan teknikal pemilihan anggota CEC sewaktu kongres ke 16 mereka beberapa minggu lalu.

DAP bakal mengumumkan kesilapan pengiraan undi terhadap Vincent Wu dan dijangka bakal menamakan seorang calon MELAYU memenangi dan seterusnya menggantikan tempat Vincent.

Ini adalah bagi melupuskan dakwaan kuat satu negara bahawa DAP mengamalkan rasisme apabila tiada satu calon Melayu pun yang menang 20 kerusi CEC pada pemilihan lalu.

Nampaknya, pakatan berusaha menjernihkan populariti mereka yang tercalar akibat dua perkara utama iaitu penggunaan kalimah ALLAH dan DAP rasis.

Dr MiM pula mendedahkan kesengalan DAP dalam keputusan pemilihan CEC mereka :



Anda baca kenyataan yang bakal memalukan seluruh ahli dan penyokong parti DAP!

Ironinya, bila MiM teliti laporan dalam RocketKini.com itu, MiM dapati mereka tidak melaporkan langsung tarikh pemilihan CEC DAP!

Kenapa? Apakah mereka takut rakyat akan mengutuk mengkritik mereka kerana setelah sekian lama proses pemilihan itu, kesilapan yang sangat besar berlaku.

Yang sadisnya ialah laporan di bawah juga mendakwa telah 'memberi tahu Lim Guan Eng pada hari berikutnya' tetapi proses pemimpin CEC DAP atas perlantikan masih diteruskan tanpa ada tanda 'kesilapan teknikal'!

Sungguh memalukan!

Nampak sangat yang sekarang ini mereka cuba nak pusing balik selepas damage teruk yang diterima. Keris rasa DAP cuba cover balik sifat rasis mereka yang menjadikan tiada Melayu yang menang. Bayangkan kalau CEC pun salah kira, macam ini nak sokong BERSIH?

Kemudian PAS pula dah kantoi bila Kalimah Allah ini berat ceritanya. Sekarang semua nak U-Turn?

K7L : Rakyat Malaysia tak akan tertipu lagi..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk