01/01/2013

Apabila Timb Ketua Penerangan PAS Kata Tak Perlu Hudud Di Kelantan!



Kalau orang yang diberi jawatan untuk memberi penerangan dalam PAS mengakui hudud tidak akan dilaksanakan, maka PAS wajib mohon maaf kepada rakyat Malaysia kerana menipu.

Mereka menipu dengan sikap tidak konsisten mereka yang mahukan pelaksanaan hudud dan menjadikan ia sebagai satu subjek bagi mempengaruhi minda melayu Islam untuk menyalahkan UMNO walhal mereka sendiri tidka mahu laksanakannya.

Cakap banyak tak guna der! Nik Aziz kata nak hudud bagai siap kata UMNO tolak hukum Allah. Sekarang siapa yang tolak hukum tu?


K7L : Ada potensi mamat timb ketua penerangan PAS ni kena kapir!..haha

2 ulasan:

  1. PAS cakap putar belit mcm serban dia gak..buat malu agama jek...tak cukup dgn isu amanat bagai..yang amat pelik totok bangang PAS ini takde akal ke mental blog?Depa selamber ja kata umno tolak hudud padahal PAS sendiri ckp serupa itik...kepala angguk ekor geleng..puihhhhh PAS TAIK ITIK

    uan mohon pautkan saya dalam blog tuan :)
    http://daengselili.blogspot.com/
    Saya dah pautkan blog tuan diblog saya

    ReplyDelete
  2. POKOKNIKKKKK ni bila dia x mampu buat dia akan cabar UMNO/BN,biasale orang PAS pakai sarban nampak alim,hatiperot mengalAHKAN iblis

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk