01/11/2012

[Video] @tonypua Benci Kepada TS Syed Mokhtar Al-Bukhary? #DAPrasis #PRHipokrit



Dengar sendiri apa yang dihamburkan daripada mulut sialan ini. Dia cuba menghasut dan menanam sifat benci kepada orang Melayu untuk membenci jutawan Melayu. Walhal sebenarnya DAP takut jika jutawan Melayu bercambah.

Mereka mulakan dengan Tan Sri Syed Mohktar Al-Bukhary. Mengapa? Kerana beliau merupakan jutawan yang banyak membantu melayu secara halus dan terang-terangan. DAP tampak bimbang jika melayu menguasai ekonomi.

Mesej yang disampaikan melalui ceramahnya jelas menyatakan kebenciannya terhadap jutawan Melayu. Keris bangga TS Syed Mokhtar menjadi jutawan. Kerana dengan wang yang dia ada, beratus ribu anak melayu yang susah dapat dibantu. Oleh kerana itu jugalah DAP benci kepada beliau.

Jika orang melayu masih tidak dapat faham mesej tersirat Tony, Keris tak tahu nak kata apalagi. Seorang cauvinis mengajar bangsa lain untuk membenci kaumnya sendiri?

K7L : Siapa Tony Pua untuk pertikaikan orang Melayu?..Rasis!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk