30/03/2012

Rupanya @Khalid_Ibrahim Bukan Melayu? #PR13



Apabila MyMassa mendedahkan gambar Khalid Ibrahim pakai kasut dalam rumah Keris terus terfikir apakah nilai-nilai murni seorang melayu sudah dilupakan oleh pemimpin melayu pembangkang? Kita akan dengar dulu kalau orang melayu masuk rumah pakai kasut nanti orang akan tegur," Wahh macam omputih kau!".

Sudah tentu orang yang dilawat berbesar hati menerima kunjugan tersebeut namun rasanya sebagai seorang Menteri Besar, Khalid Ibrahim patutnya tidak mengetepikan adat melayu yang terkenal dengan sifat suci. Masuik rumah orang pakai kasut sama seperti menghina tuan rumah sebenarnya. Seakan rumah mereka kotor dan sama tarafnya dengan tanah diluar rumah.

Jadi apa bezanya Khalid Ibrahim dengan Pemimpin Biadap DAP?

Jangan terkejut kalau lepas ini lelaki dan perempuan boleh bercium dikhalayak ramai kerana pemimpin pun dah macam kat London!

K7L : Nilai kemelayuan semakin pupus pada kepimpinan melayu pembangkang..apakah itu yang kita mahu?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk