02/03/2012

@PDRMsia Jadi 'Mutant' Masa #HimpunanHijau #hh2 Sebab Radiasi #Lynas? @HishammuddinH2O



Masihkah anda ingat #901? - Sebenarnya Keris telah dihubungi oleh seorang rakan dan bertanya akan kejayaan dan kematangan PDRM dalam mengawal serta menyelia mana-mana rusuhan/demonstrasi/himpunan yang sering menjadi modus operandi pembangkang untuk 'memperdaya' rakyat.

Apa yang mampu Keris beritahu dirinya, pihak PDRM sememangnya telah berada ditahap yang amat baik dalam mengawal dan menunjukkan realiti sebenar apa yang berlaku didalam demonstrasi pihak pembangkang. Keris boleh nyatakan pihak polis yang ditugaskan baru-baru ini di Himpunan Dosa 2.0 berjaya membuatkan 'drama-drama' pendemo tidak jadi dan tidak boleh dilaksanakan.

Manakan tidak mereka ada di setiap sudut ketika di MPK4, Kuantan, Pahang. Sampaikan sebarang provokasi mahupun drama mereka seakan tidak berlaku akibat mereka juga dilihat 'goyang' dengan pihak polis yang ada. Keris kongsikan gambar mereka-mereka yang berjaya bertugas tempohari :






















Dan ada juga pantauan daripada udara oleh pihak PDRM.



Dibawah ini pula gambar yang diambil setelah pendemo bersurai dimana Himpunan Dosa 2.0 tersebut gagal.







Tahniah PDRM!



K7L : Ramai sudah mula percaya kembali kepada PDRM setelah institusi tersebut cuba dicemarkan oleh pembangkang!..

1 ulasan:

  1. Kita (org melayu) hanya boleh mengharap kepada ketegasan dan kebijaksanaan PDRM sahaja dalam menangani situasi seperti ini.
    Nak harapkan kaum sendiri memang jauh sekali kerana banyak yang telah menjadi musang berbulukan ayam "buta mata dan hati" sehingga tidak mengenal saudara seagama setelah dikaburi dengan RM yang tidak seberapa jumlahnya..Syabas PDRM.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk