10/03/2012

@rafiziramli Perlu Mohon Maaf Berkenaan #FitnahPR Terhadap @NajibRazak - Desakan @PMOMalaysia



"PKR's strategic director Rafizi Ramli should apologise for his allegations, which are false, defamatory and a deliberate smear on the Prime Minister's reputation.

No public funds were used to meet the costs of his daughter's engagement reception, which was paid for personally by the Prime Minister and his family." Datuk Tengku Sariffuddin bin Tengku Ahmad (Press Secretary to the Prime Minister of Malaysia)

Rafizi ini sememangnya ingin mencari publisiti murahan dengan membuat fitnah. Kali ini dia telah menfitnah YAB Perdana Menteri dengan menuduh segala perbelanjaan pertunangan Perdana Menteri, Nooryana Najwa dengan warga Kazakhstan, Daniar Nazarbayev menggunakan wang PMO.

Kononnya dia ada bukti berkenaan satu tempahan jamuan bankuet kepada Hotel Shangri La, yang menyediakan katering untuk majlis pertunangan anak Perdana Menteri yang melibatkan kos berjumlah RM409,767 dibilkan ke atas Pejabat Perdana Menteri.

Ternyata isu ini sengaja ditimbulkan bagi menerbitkan rasa benci rakyat terhadap kepimpinan kerajaan dengan cuba memberi persepsi buruk kepada YAB Perdana Menteri. Sebenarnya mereka telah berada didalam keadaan yang 'goyah' dalam menghadapi pilihanraya yang akan datang setelah YAB Perdana Menteri kini sangat popular dan disayangi rakyat.

Apapun kepada pembaca, jangan terpengaruh dengan fitnah puak PR kerana mereka sanggup melakukan apa sahaja sehingga ada yang tidak kisah jika agama 'dilacurkan' asalkan kuasa berada ditangan.

K7L : Jangan percaya Rafizi..dia tu suka mengelat...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk