20/03/2012

Penyamar SPR Ditangkap! Pencacai @n_izzah Melalak Tak Tentu Pasal


Memang terkejut Keris apabila mengetahui apa yang berlaku tengahari tadi di PPR Kg Limau, Lembah Pantai. Menurut rakan Keris, Rezqeen melaporkan bahawa dua orang anak muda didapati menyamar sebagai pekerja Suruhanjaya Pilihanraya (SPR). Setelah ditanya penduduk setempat mereka mengaku yang sebenarnya disuruh berbuat demikian oleh wakil rakyat Lembah Pantai, Nurul Izzah.



Kedua 'Petugas SPR' memakai vest hitam

Kerana penduduk setempat berasa curiga, mereka telah ditahan sebelum Polis dipanggil dan membawa mereka ke Balai Polis Pantai untuk siasatan lanjutan.

Dalam masa yang sama entah mengapa pencacau Nurul Izzah berkokok tak tentu pasal dilaman twitternya dengan menuduh macam-macam kepada UMNO walhal yang menangkap 'Petugas SPR' itu adalah pihak Polis.





Selain daripada fahmi ada juga beberapa orang-orang PKR yang 'tertipu' dengan situasi mula marah-marah di twitter. 


Ini tidak lain tidak mereka hanya mahu menutup kesalahan mereka dengan menuding jari kepada UMNO. Ini modus operandi mereka untuk 'cover line' yang sentiasa diguna dalam apa jua isu.

Nasihat Keris kepada semua ibubapa supaya pastikan anak mereka tidak terlibat dalam melakukan perkara-perkara menyalahi undang-undang seperti ini. Menyamar sebagai seorang penjawat awam boleh didakwa di mahkamah kerana ia merupakan satu kesalahan yang serius.

Klik 
[SINI] untuk baca laporan penuh Rezqeen


Dengarnya kedua 'Petugas SPR' yang ditahan itu adalah mahasiswa?

K7L : Kesian kalau berkhidmat dengan orang yang tak tahu undang-undang..

1 ulasan:

  1. semakin terdesak ka nurul izzah@pgayr hingga menghantar penyamar dari kalangan mahasiswa L gini???? kalau iya pon nak ambil alih kuasa, biarlah jgn menipu gitu!! tak baik! tak berkat sikitpun wahai izzah!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk