03/08/2011

Lagi Ugutan Bunuh Perdana Menteri Malaysia !

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t



Kini mereka sudah berani mengugut Perdana Menteri! Jangan pandang remeh akan kenyataan-kenyataan yang mereka keluarkan kerana jika ia dibiarkan, ia akan menjadi parah dan kemungkinan ada yang akan terpengaruh dan terhasut. Suatu tindakan yang efisien harus diambil sebelum ia meracuni fikiran rakyat Malaysia terutama sekali anak muda. Dengan dakyah sebegini, permulaan yang hanya sekadar mengugut, tidak mustahil suatu hari nanti mereka akan berani untuk melakukan perkara tersebut secara terbuka.

Ini antara 'print screen' yang diambil oleh admin facebook 'Isu Politik Semasa' yang Keris petik dari blog Double Y. Seorang pengguna facebook yang bernama 'Shamila Grapes' menulis kalau diberi peluang, beliau sanggup membunuh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.



Dan ini pula 'print screen' hasil maklumat daripada Jas Salleh mengenai komen seorang pengguna Facebook yang menggunakan profil  Najib Setan yang menyatakan hasratnya untuk membunuh PM!. 



Keris ada memeriksa nama pengguna profil 'Shamila Grapes'  di Facebook, nyata setelah dia rasa terancam, dia telah menukar nama supaya tidak dapat dikesan. Ingatkan berani sangat. Kirenya pandai cakap sahajalah?. Tipikal penyokong PR! Borak seperti tin kosong!

Dan pengguna profil Najib Setan pula adalah palsu, mungkin milik juak-juak upahan PR yang hari-hari telah menelan sifat BIADAP sebagai makanan!




Pihak SKMM atau Cyber Security harus menyiasat perkara ini dan harus mengambil tindakan segera dengan mana-mana individu yang terbabit akan dibawa ke muka pengadilan supaya ianya menjadi pengajaran kepada pengguna facebook yang lain. Selepas perhimpunan haram Bershit 2.0 tempoh hari, akibat ramai yang tidak DIHUKUM, semakin ramai yang berani mencabar undang-undang negara!.

Walaupun berbeza ideologi politik, kita tidak sepatutnya meninggalkan komen yang berbaur ugutan lagi-lagi melibatkan individu penting dalam negara. Jika inilah generasi muda kelahiran pembangkang, tidak mustahil Malaysia akan jadi sebuah negara yang picis dan huru-hara kelak.
Baca juga artikel Double Y mengenai surat ugutan Mohd Fareez  Biadap di SINI
Dan surat terbuka buat beliau dari Keris di SINI.


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Woi!..sini Malaysia lah! bukan Amerika! macam Shark cakap " satu hari lu mesti kena punya, lu mesti kena punyalah Anwar and The Gang!"

1 ulasan:

  1. Haaa.....mampos ler kauuuu...nak lari mana???kau ingat kau pandai main sorok2, cawangan jenayah siber nak cari kau amattttt senang!!!! So watch out if there is any knock on your door at night or after midnight!!!! Mampossss kau tak boleh tidurrrr!! Sebab pulot santan binasa, sebab mulot badan binasa!! Watch outttt!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk