26/08/2011

Melayu Jangan Kena Tipu Lagi!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t



Inilah syaitan besar DAP!


DAP sudah bersatu dengan sekutu-sekutunya seakan sudah bersedia untuk memerintah Malaysia. Mereka melihat inilah masa terbaik untuk berkuasa ketika orang Melayu berpecah kepada berbagai parti. Mereka amat perlukan bantuan undi dari orang Melayu untuk capai cita-cita tersebut. DAP mahu kuasai Putrajaya!.

Bagaimana?

Mereka gula-gulakan melayu melalui penampilan. Mereka ikut jejak Lee Kuan Yew dalam melembutkan hati orang melayu ketika era 60-an. Tetapi DAP lebih ‘advance’ berbanding PAP kerana taktik mereka untuk mempengaruhi masyarakat Melayu Islam , mereka menggunakan pendekatan ‘Islamik’ seperti membaca hadis dan surah dengan maksud yang tunggang langgang. Walaupun ia secara terang-terangan menghina kesucian agama Islam tetapi DAP menjadi seakan kebal untuk terus menipu Melayu Islam dengan model  ‘Islamik’ apabila terus menerus disokong oleh PAS.

Melayu-Melayu PAS dan PKR bukan tidak nampak akan perkara ini tetapi sengaja pura-pura membutakan mata dan hati mereka demi membalas dendam yang mendalam terhadap UMNO dan nafsu yang kuat untuk berkuasa. Sanggupkah anda memperjudikan bangsa dan agama sama seperti PAS dan PKR?



Lupakah kita?

Akan kisah Lee Kuan Yew memakai songkok pada 1965 dan beliau melawat Kg Tani yang mungkin kini sudah ditukar namanya sewaktu kempen pilihanraya. Bukan sekadar itu, orang Melayu juga diberikan jawatan Presiden pertama singapura sama seperti apa yang ingin dilakukan oleh DAP iaitu menjadikan Anwar Ibrahim sebagai PM.

Selepas itu apa yang terjadi kepada melayu singapura?

Apa jadi pada bahasa kebangsaan mereka?

Apakah melayu singapura punya hak bersuara?

Apa jadi pada Islam di Singapura?

Sejarah DAP pernah Keris rencanakan di SINI dan apa yang terjadi kepada melayu Singapura di SINI.

Persoalan Keris kepada pembaca

Mahukah kita?

Hak keistimewaan Melayu mengikut Artikel/Perkara dihapuskan?

Sistem demokrasi dihapuskan dan menjadikan Malaysia sebuah negara Republik?

Kuasa Raja-Raja Melayu diketepikan?

Agama Islam dan Bahasa Melayu dicemar?

Melayu ditindas seperti di Pulau Pinang?

Jika pada tahun 1965 Lee Kuan Yew pakai songkok, 2011 DAP pergi lebih jauh, iaitu bonekakan kesemua Lebai PAS dan membuat mereka tunduk kepada arahan DAP.
Kemanakah hanyutnya nasib melayu jika PR memerintah?..

Pembaca nilailah sendiri melalui negeri-negeri di bawah pemerintahan PR.



Lihat juga apa KedahKeKL marah pasal gambar diatas di SINI.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Hapuskan DAP!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk