02/08/2011

Penyokong PR Cerca Pemimpin Sendiri Yang Sedang Sakit??

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t






Sebagai umat Islam yang mempraktikkan 'habluminannas', Keris memohon agar rakan-rakan pembaca mendoakan kesejahteraan mereka berdua serta pemimpin kita iaitu YAB Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak yang telah menjalani pembedahan pada lutut kiri beliau. Jangan jadi seperti beruk-beruk PR yang mencaci dan mencerca pemimpin kita di SINI.

Malahan mereka juga mencerca pemimpin mereka yang sedang sakit. Macam ini punya manusia masih wujud di Malaysia yang bertamadun ini? Islam kah mereka?

Maka Keris ingin menyeru kita bersama-sama mengambil kesempatan yang ada di dalam bulan Ramadhan yang penuh barakah dan suci ini, berdoa dan bermohon padaNya agar Malaysia terus aman dan damai dan berdoalah supaya Islam masih menjadi pegangan akidah.

Laporan Bro Jinggo mengenai kedua pemimpin PAS :



Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Ustaz Azizan Razak sedang dirawat di Institut Jantung Negara (IJN) ,Kuala Lumpur untuk pemeriksaan jantung dan Keris mendapat maklumat bahawa beliau berada dalam keadaan stabil.
Bernama yang memetik kenyataan Setiausaha Akhbar beliau, Mohd Helmi Khalid sebagai berkata menteri besar itu yang menghidap penyakit darah tinggi dimasukkan ke IJN Jumaat lalu selepas mengadu sakit jantung.



Manakala pemimpin tertinggi Pas Timbalan Mursyidul Am Pas, Dr Haron Din turut sama dimasukkan ke Institiut Jantung Negara (IJN) petang semalam.

Kedua mereka menghadapi masalah jantung.



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!


Keris 7 Lok kata: jangan ikut rentak juak juak PR..mereka sudah diajar untuk meletakkan adab dan sifat habluminnanas mereka di belakang demi kuasa..nafsu dan kepuasan diri di hadapan..sayangnya..sifat Melayu Islam yang dulu diagungkan kini tinggal kenangan..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk