11/08/2011

Gempar: Pertandingan Menulis Oleh Bershit? Hadiah Lumayan?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t



Haha!.. nampaknya mereka ingin meningkatkan momentum mereka yang kurang menjadi serta memberi impak ketika Bershit 2.0 tempoh hari. Maka mereka telah membuat pertandingan menulis esei. Hebat juga mereka ini, siapa lah yang 'sponsor' ?.. 


Sifat 'zeitgeist' atau semangat zaman yang dterapkan?.Adakah mereka ini tidak lihat apa yang berlaku di London ?. Mungkin penulisan pemenang akan dibukukan. Jadi kepada mana-mana penulis pro-BN yang hebat. Masuklah pertandingan ini, mana tahu untung sabut timbul, untung batu tenggelam. Boleh menang baju Bershit kot! Limited Edition. Haha!..Paling lucu adalah pada contoh tajuk yang diberikan seperti "Cinta Di Sebalik Air Kimia". Jelas provokasi dan penyebaran dakyah Bershit melalui penulisan pula. Jika sebelum ini ramai penyokong Bershit diajar menjerit dijalanan, kini mereka didedah untuk menjadi penulis pula. Macam-macam cara nak merosakkan perpaduan negara. KLIK gambar untuk baca.





Islam Agamaku! Melayu Bangsaku!

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: 
lepas ini diorang mesti buat pertandingan menyanyi pulak.. Akedemi Bersih! dengan moto 'Pasti Berjaya Di Atas Jalan Raya'..adui..macam-macam!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk