03/08/2011

Tadi Mismah, Ini Rita Dan Saifuddin Pula


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t



Bermula dengan pendedahan kepalsuan laporan Malaysiakini, kini timbul pula cerita mengenai  PAS Titiwangsa mendedahkan lagi 52 kes yang sama. melalui unit IT mereka

Kali ini Rita dan Saifuddin pula dikatakan berjaya menukar status dalam masa yang singkat. Bagaimanapn kenyataan mereka ini bagaikan kurang siuman kerana individu yang diperkatakan ini tidak diletakkan dengan status BIN atau BINTI.



Adakah ini hanyalah rekaan pihak pembangkang dan retorik semata-mata?


Ini adalah laporan daripada sahabat Keris iaitu Double-Y

Benarkah dakwaan ini atau ini hanyalah propaganda rekaan pembangkang untuk menyerang SPR dan JPN?

Saya sehingga kini masih menunggu siasatan yang dilakkan oleh JPN. Sehingga ke saat ini masih tiada kenyataan rasmi dikeluarkan oleh JPN melalui Pengawai Perhubungan Awam mereka. 

Aneh bagaimana PAS Titiwangsa dapat nombor2 IC ini? Adakah keterlibatan orang dalam JPN (jika benar). Ataupun paparan gambar di atas adalah rekaan semata-mata?

JPN Mana?

Bagi Keris, pihak pembangkang kini telah mula menyerang institusi-institusi kerajaan. Mereka bagaikan sudah habis idea untuk memburukkan kerajaan. Tapi tak perlulah menipu rakyat. tidak BERSIH lah begitu.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: sudah-sudah lah membohong..kami bloggers BN bukannya bodoh..kami sekolah di sekolah kerajaan dan berterima kasih..sebab itu kami lebih pandai dari pencetus penipuan PR. Nak menipu lagi?..dasar manusia biadap!

2 ulasan:

  1. ape laa bangang punya PR. rakyat Malaysia punya lah ramai, Indon jugak yg di pakai nyer...bodoh!

    ReplyDelete
  2. dah xde modal bro..kita tunggu je lah JPN keluarkan kenyatan..btw..mana JPN?..xkn tdo?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk