21/08/2011

Hanya Tiga Sahaja Talian Hayat Anwar Untuk Dibawa Esok


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t




laporan GAP 

Esok kes liwat Anwar Ibrahim akan berjalan yang mana esok merupakan hari yang akan memberikan banyak makna kepada Rakyat Malaysia mengenai apa yang akan dijawap oleh Anwar Ibrahim dalam membela pertuduhan yang dihadapi beliau.


Anwar Ibrahim akan masuk ke dalam kandang tertuduh dan akan berhadapan dengan Hakim dan yang paling digeruni Anwar Ibrahim iaitu Pendakwaraya dalam kes Liwat ini.


Anwar Ibrahim mempunyai 3 pilihan pada hari Isnin ini dalam Pertuduhan Liwat yang dihadapi beliau yang mana:


1) Memberi keterangan bersumpah dari kandang saksi (Mempunyai kredibiliti, disoal balas DPP)

2) Memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah (tiada kredibiliti, keterangan tiada pemberat, tidak akan disoal balas DPP)

3)Berdiam diri ( terus jatuh hukuman)


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Tapi Keris takkan pelik kalau Nuar ni tibe-tibe buat-buat gila atau stroke esok..sebab dia memang macamtu..tak sadau punye orang tua!

5 ulasan:

  1. betul2..saya sokong...si nuar nie ade je masalah...

    ReplyDelete
  2. nuar ni problem lebih..malam tadi dia pegi menuntut dgn suhardi..dia nk blaja mati dua kali..hahaha

    ReplyDelete
  3. Buluh River Inn menanti..huh..xsbar nk tggu al juburi dibicara

    ReplyDelete
  4. banyak nya dosa kamu terhadap anwar..tak cukup2 lagi ker..masih tak puas lagi memfitnah..mencaci..memaki..tunggu saja lah pembalasan Allah di padang masyar. Sesungguh nya janji Allah itu benar..

    ReplyDelete
  5. Janji pembalasan serta azab dari Allah s.w.t sememangnya benar bagi mereka yg telah menggunakan mata untuk melihat perkara yg salah tetapi tidak menegur untuk memperolehi cerita untuk ke jalan yang benar, juga benar janji Allah s.w.t dengar melalui telinga akan perkara yg boleh membinasakan umat tetapi tidak memberitahu kepada sahabat seagama supaya berjuang ke jalan Allah s.w.t, juga janji Allah s.w.t benar bila berkata bohong dan munafik tetapi tidak digunakan untuk memberitahu akan perkara yang benar dengan bukti yang sahih dan tidak dari golongan fasik..zaman memerlukan teknologi atau teknologi memerlukan zaman supaya bukti tidak akan menjadi satu sebab untuk berlaku tidak adil kepada sesama manusia...gunakanlah akal fikiran kurniaan ilahi ini untuk menilai sesuatu perkara serta hikmah disebalik kejadian yg Allah s.w.t telah tetapkan, bukannya terus menolak atau menerima sesuatu perkara hanya ketaksuban kepada sesama manusia hingga hilang pertimbangan diri bahawa Allah s.w.t sahajalah yg maha mengetahui disebalik 99 namanya yg indah...salam hormat

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk