25/04/2013

Calon PAS Jempol Sahkan Dirinya Akan Kalah PRU13?



Jeng Jeng Jeng..Keris dengar cerita sedih daripada Nogori Sombilan. Sodih sampai menitik airmato den haa!


Calon PAS yang diletakkan oleh PAS untuk kalah di Jempol, Wan Aishah Wan Ariffin ataupun bekas penyanyi Aishah telah menyatakan apa yang terbuku dihatinya sejak hari penamaan calon tempohari.

Jentera parti PAS serta dirinya telah dihalau oleh penduduk Felda Bukti Rokan ketika majlis memperkenelakan calon daripada pembangkang. Semuanya berlaku pagi semalam waktu jentera-jentera pilihanraya PAS sibuk buat promosi caon dengan berkempen mengetuk pintu rumah ke rumah.

Penziarahan Aishah yang dikatakan calon tidak sepatutnya oleh PAS telah ditolak mentah-mentah oleh para peneroka Sehinggakan dia sendiri dah terasa dibuang dan akan kalah menjelang hari pengundian nanti.

Rahsia yang Aishah tak tahu adalah puak PKR juga telah memulaukan dia. Menurut cakap-cakap mulut orang PKR di Felda Bukit Rokan yang sejemput dua tu. Mereka akan menggagalkan usaha kempen Aishah kerana dendam kerusi yang berlaku di antara PAS dan PKR.


Apapun ini telah menjadi bukti bahawa para peneroka tidak lagi terhasut dengan Mazlan Aliman yang diupah untuk memburukkan Felda di mata peneroka.. Semoga Allah pelihara Felda demi kesejahteraan para peneroka.

K7L : Selamatkan Malaysia daripada dijajah oleh Pakatan!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk