10/04/2013

Pembayaran Dividen Kali Kedua #FGVH #Felda Julai Ini! Mengamuklah Mazlan Aliman!



Nampaknya Mazlan Aliman akan mengamuk dan meroyan tidak henti-henti menjelang Jun 2013 ini. Masakan dia tidak akan melolong macam hantu raya bila dengar para peneroka yang melibatkan diri didalam pembelian saham FGVH akan menerima imbuhan dividen.

Selama ini dia dok merayau merata kata para peneroka akan kena tipu jika terlibat untuk membeli saham Felda Global Ventures Holdings. Dimomokkan kepada peneroka sleuruh Malaysia suatu ketika dahulu.

Yang mana jika mereka terjerat dengan saham FGVH, semua tanah-tanah peneroka akan dijual. Puiii! Siapa ingat Mazlan Aliman dok canang cerita macam ini dekat Felda seluruh Malaysia sehinggakan puak pembangkang didalam Felda yang tak sedar dek untung gelar dia hero tamil untuk peneroka tertindas.

Jap? Tertindas ke yang dapat dividen kali kedua selepas beli saham FGVH? Keris pasti ada yang tertipu dan termakan hasutan bangang daripada Mazlan Aliman yang nak suruh ramai lagi peneroka gagal macam dia.

Selama lebih 50 tahun, pelbagai persepsi dilemparkan terhadap Felda sehinggakan hari ini pun masih ada yang bersuara sumbang menuduh Felda macam-macam walhal dari masa ke semasa pelbagai benda baru dalam banyak aspek sentiasa meningkat.

Jika dulu kita tahu yang pembangkang kata tak ada pembangunan di Felda. Cuba tengok sekarang prasarana apa yang tak cukup? Keris rasa tidak lama lagi tidak mustahil akan wujudnya satu pusat pembelajaran khas di Felda yang mana tenaga pengajar merupakan anak-anak peneroka yang sudah berjaya.

Apapun Keri snak ucap tahniah kepada peneroka yang tak mahu dengar cakap Mazlan Aliman. Sekarang anda sudah dapat untung untuk pembayaran dividen kali kedua tidak lama lagi.

K7L : Mazlan! Puii!!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk