12/04/2013

Bendra PAS Warna Hitam Di Utara - Ahli PAS Yang Marah PAS? #saveKedah #GE13 #PRU13



Agak pelik bendera parti ajaran songsang yang sepatutnya berwarna hijau bertukar menjadi warna hitam..Dalam sejarah Pas, baru 2 tempat aku tengok bendera Pas warna hitam, 1 di Kedah ( sebab Pas Kedah tengak bergaduh sakan) yang keduanya di Arau..Tapi aku tak tahu apa motif Pas Arau pasang bendera warna hitam..

Kedah 

Cuba anda fikir kenapa apa maksud yang cuba disampaikan oleh Pas Perlis.Adakah mereka tahu nasib mereka PRU kali ini atau berlakunya perpecahan dalam Pas di Perlis? Aku dimaklumkan bahawa gambar ini di ambil semasa Pas kawasan Arau melancarkan belon PRU dimana hanya 30 orang sahaja yang hadir untuk pelancaran belon ini..

baca selanjutnya di Medan Tempur Kedah

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk