18/04/2013

[Video] Bukti Husam Tak Akan Mampu Tunaikan Janji Kepada Orang Putrajaya #P125 #GE13 #PRU13



Lihat bagaimana Husam tidak putus-putus memberi janji di Kelantan namun hanya bercakap sahaja tanpa sebarang tindakan. Modus yang sama sedang digunakan di Putrajya dimana janji-janji manis dihamburkan.

Namun rakyat Putrajaya perlu tahu yang Husam dahulu di Kelantan pun tak tunaikan janji malahan menipu apatah lagi di Putrajaya kelak. Dia bertanding juga di DUN Salor. Bagi seorang wakil rakyat yang bertanding di Parlimen dan Dun yang berlainan negeri memang tidak cekap dan efisien.



Contoh Teresa Kok dan Khalid Ibrahim. apa jadi dengan kawasan mereka? Failed! Jadi jangan sesekali percaya dengan Husam yang pandai berbicara namun tidak akan melaksana. 

Jangan perjudikan Putrajaya yang telah dijaga sejak tahun 2000 lagi. Keris membesar di sini. Keris tahu siapa yang beria-ia nak lelong Putrajaya tapi kini sibuk nak rampas Putrajaya.

Pesanan ikhlas, jika orang Kelantan di Salor boleh ditinggalkan oleh Husam untuk Putrajaya, tidak mustahil orang Putrajaya diabaikan kelak.

K7L ; Pertahankan Putrajaya..

2 ulasan:

  1. Projek highway dan keretapi lajunya di Kelantan macam mana? bila nak siap??

    ReplyDelete
  2. lau skadar nk cakap keretapi atas awan pun boleh buat.....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk