30/04/2013

Calon Parlimen Kuala Langat Dedahkan Penipuan @n_Izzah Pasal Dakwat Kekal? #PRU13 #PKLbangkit


Calon BN bagi kerusi P.112 Kuala Langat, Kapt (B) Sharuddin mengunjungi proses undi awal di TUDM Jugra awal pagi tadi


Daripada rakan TMS menyampaikan pesanan daripada beliau :

Timbalan Presiden Bekas-Bekas Tentera Malaysia (PBTM), Kapt (B) Sharuddin Omar menyifatkan tuduhan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah sebagaimana dinyatakan dalam twitter beliau adalah suatu yang 'boleh dipertikaikan motifnya'.

Terdahulu, Nurul Izzah yang juga calon bagi kerusi P.121 Lembah Pantai telah menghantar satu tweet yang berbunyi seperti petikan gambar di bawah ini:


Kapt (B) Sharuddin memberitahu bahawa siapa-siapa pun boleh membuat sebarang laporan polis berkaitan proses undian termasuklah undian awal atau undi pos.

Tetapi perlulah diingat, kenapa pemimpin besar bertaraf naib presiden begitu bersungguh-sungguh membawa isu ini pada masa kini dan siasatan hendaklah dibuat secara menyeluruh termasuk hubungan anggota keselamatan yang didakwa meragui dakwat yang dikatakan boleh dibasuh dan hilang dengan pemimpin besar PKR yang begitu bersungguh-sungguh meninggalkan proses kempen di kawasannya sendiri semata-mata isu ini (dakwat dikatakan hilang setelah dibasuh).

Kecepatan Nurul Izzah serta Tian Chua sebagaimana yang didakwa oleh ramai pihak membawa isu ini ke balai polis seperti suatu yang sudah dirancang rapi dan 'ini agak memelikkan dan diragui', ujar Kapt (B) Sharuddin lagi.

"Tapi saya secara peribadi menyerahkan perkara ini kepada pihak-pihak berwajib seperti polis untuk menyiasatnya dan percaya mereka (polis) lebih arif dalam melakukan siasatan mereka dan tolong jangan dipolitikkan apa juga dapatan pihak berwajib nanti".

Kapt (B) Sharuddin Omar juga merupakan calon bagi kerusi P.112 Kuala Langat mencabar penyandang terdahulu, Abdullah Sani yang merudum geraf kempennya kerana sabotaj dari ahli parti PKR itu sendiri selain masalah bukan calon 'favorite' atau anak tempatan.

Abdullah Sani turut terpalit dengan imej menceraikan bekas isteri pertamanya demi mengahwini seorang ahli Serikandi PKR yang jauh lebih muda dan hampir sebaya dengan anak sulung beliau sendiri.

Pagi tadi, Kapt (B) Sharuddin Omar sempat mengunjungi Markas Tentera Udara DiRaja Malaysia (TUDM), Jugra bagi melihat proses pembuangan undi awal oleh anggota keselamatan di sana.

K7L : Tunggu..ada lagi bukti Izzah menipu..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk