22/04/2013

"Kalau DAP menang di Johor, saya tunjuk anu pada Najib" - Dr Hew Juan Yau



Lim Kit Siang tak akan cakap benda tak baik. Guan Eng yang asyik turun JB pada hari minggu untuk membina 'wave' takut nak salah sebut. 


Tapi mereka akan kasi pemimpin tertentu untuk sebut perkara kasar dan biadap dalam ceramah untuk menaikkan kemarahan. Buat masa ini mereka yang datang ke ceramah hanya mahu lihat.

Mereka yang bising-bising itu hanya penyokong mereka yang tersebar sedang berusaha dapatkan orang ramai tepuk dan teriak sama-sama.

Tempoh hari sebelum pilihanraya mula, ada seorang ADUN perempuan berucap bahasa Cina hingga mengguna bahasa kasar dan biadap untuk berkata nama Najib dalam bahasa CIna bunyi macam sampah lalu memanggil "Najib sampah."

Di Batu Pahat. DAP bawa seorang penyarah yang bekerja di Hong Kong untuk berceramah bernama Dr Hew Kuan Yau yang begitu provokasi dan penuh maki hamun carut marut.

Beberapa hari lepas, dia kata kalau DAP menang di Johor, dia akan tunjukkan anu kepada Najib.


Semua ini disampaikan dalam bahasa CIna. Baik-baik setiap kali Lim Guan ENg cakap dalam bahasa Cina. Ada saja mesej jahat yang dia sampaikan.

Ini semua sebahagian dari taktik DAP membina perasaan benci benci terhadap kerajaan. Mereka tiada apa yang boleh ditawarkan pada pengundi Johor. Mereka bukan kerajaan negeri dan bukan juga akan jadi PM atau kerajaan pusat untuk beri tawaran tertentu.

Sebenarnya Pulau Pinang tak boleh jadi contoh kerana polisi Pulau Pinang bermotif diskriminasi terhadap rakyat.



Akhir-akhir ini Lim Guan ENg baru rasa rakyat mula menyampah dengan caranya yang bongkak, kuat menipu dan marah bila dituntut ketelusan. Dia pun cakap kuat pusing
Sumber The Unspinners


2 ulasan:

  1. pukimak lu SIAL...lu datang semarak tengok..lu mesti mampos !!!!

    ReplyDelete
  2. CINA sial pemakan bangkai...haik ptuihhh!!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk