17/04/2013

Rumah @TengkuAdnanReal Diserang Pengundi Putrajaya? Husam Menangis Kenapa? #P125 #PRU13 #GE13


Semalam Keris terbaca Kulaan Niring menulis kisah rumah Calon Ahli Parlimen P125 Putrajaya. Cuba mencari kebenaran, Keris hubungi beberapa kenalan yang dikatakan antara individu yang menyerang rumah Tengku Adnan.

Serangan yang dimaksudkan adalah kehadiran pengundi Putrajaya yang hadir lebih daripada 1000 orang. Ada cecah 1500 orang sebab selepas yang ini balik, ada lagi yang datang menyatakan sokongan padu kepada calon yang mewakili Barisan Nasional Putrajaya.

Rasanya jemputan untuk 500 orang sahaja namun makanan ditambah selepas pengundi Putrajaya tidak putus-putus hadir ke Majlis Kesyukuran yang dianjurkan oleh Calon Ahli Parlimen Putrajaya.

Kini Husam sudah berputih mata melihat pada keadaan ini. Khabarnya jentera Husam yang diupah daripada luar akan melakukan pelbagai provokasi selepas kes serangan bilik gerakan Pemuda BN Putrajaya dan tindakan puak mereka membakar bendera BN.

Apa agaknya yang mereka nak lakukan selepas ini?















K7L : Mana Jeming?..Putrajaya bukan tempat kau bro..

5 ulasan:

  1. xpernah dgr lgi dr mulut pemimpin PR yg akan buat huru hara...korang yg kuar isu korang baut komentar korang kutuk..cerdik ke? klu husam dn jeming org luar, cuba sebut 1 nama makhluk asal putrajaya....dan klu ini la ayat korang, mcm mn klu PR kutuk Tun DrM sebab jelajah msia kempen utk mukhriz?...by the way keris, hang orang islam dan melayu sejati, apa jadi pada cina india yg islam dan melayu yg murtad..aman 1 ko nk bela?

    ReplyDelete
  2. Dah la xpayah nak bela.dulu kutuk putrajaya membazir,la ni nak tawan pula pasal menguntungkan.kempen utk mukhriz?adakah orang johor,pahang,selangor,kelantan dll pengundi negeri kedah?ke3 3 mereka dibela.cina n india yg islam biar mereka bertambah iman dan melayu yg murtad supaya kembali ke pangkal jalan.

    ReplyDelete
  3. takbir!!!ALLAHUAKBAR!!

    ReplyDelete
  4. Apa lah bangangnya komen 1 di atas kalau nak buat huru hara kena beritahu dulu... Apa kono kau jang.. Orang jahat ni kalau dia nak mencuri rumah ekau dio takkan kobakan tuan rumah weh... kecuali pencuri hati nak mengorat...kahkahkah...

    ReplyDelete
  5. the seven thing cakap pakai kepala lutut . naip sambil cium spenda stopa ke wei ? muakakaka

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk