29/04/2013

Gempar! Video Ustaz PAS 'Tomoi' Pelajar! #saveKedah #tukarKedah #PRU13





Kata orang yang beri video ni, itu baru sikit, 'tomoi' Ustaz Man ni pada pelajarnya. Ada yang lebih teruk lagi.


Bila disiasat latar belakang Ustaz Man ni, dia merupakan orang kuat Johari Abdullah, Calon PAS DUN Kupang. Johari atau lebih dikenali sebagai Cikgu Joe ni la, musuh ketat Taib Azamuddin (Bekas Ahli Parlimen Baling)

Ustaz Man ni merupakan Ahli Majlis dalam Majlis Daerah Baling yang telah dilantik oleh Kerajaan Negeri pentadbiran PAS. Kiranya selain menjadi cikgu pondok, dia ni Ahli Majlis. Tapi ahli majlis apa bertindak serupa tak waras macam tu?


Sekalipun budak tu salah takkan sampai kena lutut bagai? Itu manusia beb, kalau binatang sekalipun dibuat macamtu orang pun marah. Tetapi inilah sifat sebenar PAS. Apa yang Keris nak cakap adalah PAS ini hanya pandai bertopeng.

Mereka menjadikan kopiah sebagai pelindung kepada sisi gelap mereka. Rasanya dulu pernah tersebar cerita ada pemimpin PAS yang masuk muzium seks di luar negara. Kalau di Malaysia dialah yang paling zuhud kononnya.

Macam naib presiden tak sedar diri PAS, yang sanggup menipu untuk mengaburi pandangan rakyat. Dia tutup segala kegagalan yang dibuat. Tunggu masa rakyat akan tahu siapa sebenarnya pemimpin-pemimpin PAS disebalik kopiah yang dipakai.

K7L : Ayah budak tu patut buat laporan polis!..

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk