09/04/2013

Siri 6 #CalonPKRosak Yusmadi Ditinggalkan PKR Kerana Bisikan Guan Eng?



Kini Yusmadi Yusof tidak lagi bergelar YB mahupun berangan untuk bergelar Yang Berhormat sekali lagi kerana dia tidak disenaraikan semula oleh pakatan untuk bertanding di kerusi Parlimen Balik Pulau.

Oppss! Keris tak rasa terkejut pun sebab jiak dia tak dipilih. Pertama sebab dia orang melayu dan yang keduanya kerana dia sering mengkritik kempipinan diktaktor Guan Eng. Yusmadi difahamkan memang tidak digemari oleh pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang kerana sering masuk campur dalam dasar-dasar yang dibuat Guan Eng.

Dengar cerita juga, salah satu punca Yusmadi tidak dipilih adalah kerana Fuziah yang sering berbisik ke telinga Anwar pasal Yusmadi. Wah! politik perebutan kuasa untuk pemilihan PKR dah mula dari saat pencalonan lagi?

K7L : Mungkin dah tiba masa Yusmadi ambil lesen kereta?..

1 ulasan:

  1. Lim Guan Eng memang tak percaya pada YB melayu...kerana menyusahkan agenda DAP !...Cina tetap cina..belum dapat dipujuk di rayu...dah dapat sampai bila pun tak akan di kembalikan ! ingat!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk