16/04/2013

Khalid Ibrahim Perlu Minta Maaf Diatas Dosanya Kepada Rakyat Selangor Sebelum Blah Dari Jadi MB! #IsuAirSgor



Wahh sejak Oppa Khalid Loser diumumkan bertanding di Parlimen Pelabuhan Klang, dia dah jadi macam tak kisah pula pasal masalah air sebagai kesan ‘kebebalan’ dia sewaktu menjadi Menteri Besar Selangor.

Rakyat Selangor dah tahu rasanya yang karier politiknya kini sedang dibenam oleh rakan-rakan dalam PKR sendiri.

Tetapi dosa dia terhadap rakyat Selangor tetap perlu dibersihkan kerana tidak mahu tidak dia masih perlu bertanggungjawab diatas segala kegagalan yang dilakukan termasuk krisis air Selangor.

Bukan rakyat Selangor sahaja, malahan pengundi Parlimen Bandar Tun Razak juga marah kepada bekas wakil rakyat yang dipilih mereka dahulu pada tahun 2008.

Jom tonton Khalid Ibrahim dan Pakatan sedang ditolak oleh rakyat.



 


Lebih daripada 10 ribu penduduk Selangor mengamuk sebab kegagalan Pakatan menyelesaikan masalah air. Ini tak habis-habis nak tuduh pembekal air walhal Kerajaan Pakatan Selangor yang dahulunya dipimpin oleh Oppa Khalid Loser yang sabotaj SYABAS kan?

Itupun ada hati nak minta sepenggal lagi untuk selesaikan masalah air. Cuba tanya 10 ribu penduduk ni, perlu ke disambungkan Oppa Khalid Loser lagi? Kalau dulu first time tak turun padang nak tenguk keadaan rakyat, ni kali pun tak nampak batang hidung!! Ni selang masa empat bulan jer. Ni nak mintak lagi sepenggal, 5 tahun tu beb. Larat ke beratur amek air dalam baldi. Rasanya tak kot.

Sudah cukup cukup sudah, cukup sampai di sini saja, daripada hidup tersiksa lebih Khalid pergi saja....

Heeyyy! Rakyat Selangor dah beri masa lama dah malahan umum tahu Kerajaan Barisan Nasional yang juga merupakan kerajaan pusat dah nak bantu tetapi mereka yang lengah-lengahkan.

Masih lagi nak serahkan kuasa kepada Pakatan sepenggal lagi selepas melihat kehancuran yang mereka lakukan? Mahukah rakyat Selangor terus menerus berhadapan dengan polemik krisis air yang tiada penyelesaian?

Kali ini Keris bukan sahaja salahkan Khalid Ibrahim sebab dia dah memang loser, rakyat Parlimen Bandar Tun Razak sendiri kata dia jarang turun padang apatah lagi untuk dia tengok sendiri kesusahan yang dihadapi oleh rakyat.

Sejujurnya Keris salahkan keseluruhan Kerajaan Pakatan Selangor jika berkata tentang krisis air ini. Lagi bacul bila mereka gunakan media rasmi Pakatan Selangor untuk mengelirukan rakyat Selangor dengan fakta-fakta yang mereka rekacipta.

Antara rekaan mereka adalah dengan menuding jari kepada BN dan SYABAS diatas kegagalan mereka sendiri dalam menyelesaikan krisis air.

Ini masalah jika mereka ini kerap ambil tahu pasal kesalahan orang dan fitnah BN sehinggakan kelemahan sendiri yang tidak tahu apa tanggungjawab sebagai kerajaan negeri.

Itupun ada hati nak sepenggal lagi? Rakyat yang sengsara selepas mereka bermain politik termasuk dalam menyelesaikan krisis air. Akibat politik ego yang dimainkan Pakata Selangor, rakyat yang menerima kesan akibat politik bebal mereka.

Tengok video ini dan fikir samada perlu pilih siapa 5 Mei 2013 nanti :




K7L : Sayangi Selangor Yakini BN!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk