22/04/2013

Gila! Blogger Pro BN Fitnah Nik Aziz Pasal 'UMNO Smaye Dokleh Pahalo"?



Benarkah kenyataan Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat diputar belit sebagaimana yang didakwa oleh Setiausaha Akhbar Nik Aziz itu. Atau memang Nik Aziz dan gerombolannya pemutar belit.

Setelah pelbagai kenyataan mengkafirkan orang Umno dengan menafikan pahala amal ibadat orang Umno dikeluarkan oleh Nik Aziz, tetiba mereka tanya kepada kita "dimana salahnya ?". Akhirnya Umno jugak yang dipersalahkan atau dengan kata lain semua salah Umno.

Politik seperti ini tidak patut ada dalam negara maju seperti Malaysia, ia sangat memalukan, dengan menambah perkataan "JIKA" semua hal disalahkan keatas Umno, sedangkan Nik Aziz sebelumnya secara jelas memfitnah orang Umno tanpa sebarang perkataan "JIKA" atau seumpama dengannya.

Ringkasan, Nik Aziz ni ulamak apa ? Ular dalam semak pun lebih mulia daripada Nik Aziz, namun jika Ulamak Islam sudah pasti apa yang hendak dihukumkan itu tidak dibezakan antara parti orang Umno ataupun orang Pas, cukup sekadar berkata, "kita umat Islam kalau kita riak dalam amal kita, kita tak dapat pahala". baca selanjutnya di [Gelombang Kick]


K7L : Yang dalam video ni dia kata apa?..gila?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk