15/04/2013

Husam Arahkan Jentera Luar Bakar Bendera BN Putrajaya? #P125


Biadap dan kurang ajar. Inilah dia doktrin yang cuba dibawa oleh calon luar PAS, Husam dan jentera upahan yang bukan daripada Putrajaya. Cuba menimbulkan permainan politik kotor bukanlah satu benda yang baik dalam persaingan pilihanraya.

Sebab itu keris kata Husam tidak layak pun untuk mewakili rakyat Putrajaya. Keris akan dedahkan satu persatu pasal Husam dan senaraikan sebab-sebab dia tidak layak pun menerima undi daripada pengundi Putrajaya.


LOKASI: berhadapan sekolah Presint 8(2)
MASA KEJADIAN: lebih kurang jam 12.30

Tahniah HUSAM MUSA kerana berjaya membayar dengan banyak untuk semata mata upah pencacai bontot spender putih BAKAR BENDERA BN!!

Inilah yang dikatakan sebagai kepimpinan ISLAM yang sangat terpuji kerana praktikalnya anak buah HUSAM mendapat AAA kerana berjaya lulus peperiksaan tahap 1!

Pemuda BN akan membuat aduan polis dan perbadanan Putrajaya dan harapan kami agar pihak berkuasa dapat menyiasat perkara ini dengan serius kerana ia bersifat provokasi yang melampau!

Lu orang jangan ingat boleh terlepas. Rakaman video dalam proses dan saksi kita sudahpun kenal pasti. Gua nasihat budak yang buat tu baik keluar lari sebelum kau kena.

Adakah ini yang mahu dijadikan wakil rakyat kita?
Adakah ini yang komuniti di Putrajaya mahukan?

Kami komuniti akan tetap pertahankan Putrajaya dari dicemari oleh puak puak jahat. Kalau nak tahu mereka inilah yang dulunya adalah penentang kuat Tun Mahathir yang mencetuskan idea pembinaan bandar ini. Tapi hari ini merekalah yang paling beriya-iya mahukan.

Baca selanjutnya di [SINI]







K7L : Jangan main bangsat bro...

4 ulasan:

  1. mne video tu..aku nok tgk gk..btol ke org PKR yg wat..ntah org UMNO sndiri yg wat..nie duk fitnah org xde bukti..x dosa ke..stakat pic kt ats nie..bkan bkti lg yg PKR wat smua 2..

    ReplyDelete
  2. Wei Anon 16.34.. aku nk geli ketiak dgr machai PRngok ckp soal DOSA dan FITNAH.. suluh diri kamu dululah.. penjilat prti dajjal songsong.. PR lubuk fitnah dn maksiat

    ReplyDelete
  3. rakaman video dlm proses..kah..kah..kah

    ReplyDelete
  4. alahai.....lawan nak pacak bendera pun takut.....nampak sgt BN dah kecut perut nak tumbang kat sini......ntha sapa yg bakar asyik nak wat fitnah jeee.....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk