20/04/2013

Labuan Saksikan Perpecahan Pakatan Rakyat - Pertembungan Sengit Wilayah Persekutuan! #GE13 #PRU13 #PakatanRebah @TengkuAdnanReal @tunfaisal



Beberapa kerusi panas kita dapat lihat di Wilayah Persekutuan. Paling panas adalah kerusi di Putrajaya dan Lembah Pantai dimana rakyat akan menyaksikan tersungkurnya Husam Musa dan Nurul Izzah pada hari mengundi nanti.

Parlimen Batu pula menyaksikan pertembungan 5 penjuru yang mana kita lihat Tian Chua sudah tidak digemari oleh rakyat Malaysia termasuk pengundi-pengundi di Batu. Banyak nama besar Pakatan akan tersungkur di Wilayah.

Yang paling mengejutkan ialah pertembungan BN-PAS-PKR di Labuan yang memberi makna Pakatan mereka bukanlah satu perjanjian mutlak. Dalam erti kata lain mereka berpura-pura pakat demi kuasa. Tetapi apabila berebut kawasan, tiada tolak ansur sehingga sanggup berlawan sesama sendiri.

Patutlah PAS Terengganu laungkan 'Pakatan Tumbang'!



K7L : Pakatan mereka membawa rebah...

1 ulasan:

  1. Jap... yang bebas dalam gambar tu lambang apa? macam smiley face je... hehe

    P.S: kalaulah SPR luluskan smiley face jadi simbol bebas, gerenti berebut puak bebas nak simbol tu...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk