29/04/2013

[Video] Cabaran @kickdefella Untuk Berdialog Dengan @hajihusammusa Khamis Ini! #HusamPenipu Bila Nak Jawab?



Wuhuuu akhirnya Husam Musa dicabar untuk berdialog dengan Kickdefella! Kick cabar untuk berhujah serta melakukan ujian poligraf pada hari Khamis bertarikh 2 Mei 2013. Berani atau tidak Husam Penipu untuk sahut cabaran tersebut?

Sebelum ini beberapa siri penipuan oleh Husam telah berlaku di Putrajaya. Dia yang cuba mempolitikkan surau dengan menuduh pihak AJK Surau Abd Rahman Auf dipecat merupakan satu penipuan yang besar setelah pihak JAWI telah mengesahkan tiada sebarang pemecatan telah berlaku.



"Saya hari ini juga mencabar Husam selain daripada membuat poligraf dan dialog, buat juga satu laporan polis terhadap isi kandungan buku itu supaya polis boleh siasat betul atau tidak.

"Berdasarkan kepada pengalaman saya selama dua tahun tujuh bulan dengan beliau dan maklumat yang saya dapat akses sepanjang tempoh itu, maklumat yang ada dalam buku ini yang saya tahu semua adalah betul," katanya dalam satu sidang akhbar di Kelab Tasik Putrajaya,

Boleh baca di SINI dan SINI untuk tahu lebih lanjut berkenaan kes penipuan tersebut.

K7L : Berani atau tidak?..kau ingat senang nak tipu orang Putrajaya?..

1 ulasan:

  1. agaknya keris 7 luk ni hari2 mandi air taik gamaknya... hati busuk macam pemimpin hang... banrisan Najiz

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk