24/04/2013

@hajihusammusa Juga Anggap Tragedi Lahad Datu Satu Sandiwara #PutrajayaTolakHusam #HusamPenipu



Inilah kata-kata yang terlafaz daripada mulut kepala besar puak Anwarinnas PAS, Husam Musa berkenaan Tragedi Lahad Datu. Kalau tanya Keris, mereka yang terkorban seolah-olah dipandang rendah perjuangan mereka oleh puak pembangkang.

Ironinya, semua yang keluarkan kenyataan berbaur tidak berperikemanusiaan ini datang daripada mereka yang rapat dengan Anwar Ibrahim. Husam ini memang terkenal dengan lakonan penipuannya sama seperti Anwar Ibrahim.

Jangan tertipu dengan wajah Kassim Pantalon Husam yang sering menabur janji manis tetapi semuanya hanya satu 'kencingan'. Sudahlah penipu besar, orang Kelantan ditipu dah berapa tahun. 

Sekarang dia nak datang Putrajaya dan tipu rakyat Putrajaya pula? Boleh berambus! Jangan sesekali anda termakan pernipuan yang dibuat oleh Husam. Nantikan pendedahan berkenaan penipuan-penipuan yang dibuat oleh Husam kepada rakyat Kelantan.

K7L : Kelantan pun tidak terbela..ada hati nak bela rakyat Putrajaya?..lupakanlah Husam oiiii..



2 ulasan:

  1. Husam x abis2 dengan bodohnya . makin tua , makin bodoh . makin bengap bin bangang . kalau itu sandiwara , ko pegilah sane lawan sama sulu .ade tangan simpan buat main telor . ade telor simpan dlm rumah . kalau malaysia ni perang , ko agaknya yang lari dulu kan ! bodoh !

    ReplyDelete
  2. Org kelantan memang tahu siapa husam sekarang nalk tipu org pjaya.korang jgn tertipu ngam husam org kanan anwar dlm pas.penduduk pjaya jgm jadi BODOH NAK X HUSAM

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk